اخبار ایران

حضور مستقیم تجهیزات ذخیره‌سازی حرفه‌ای کیونپ در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷

تجهیزات و راهکارهای ذخیره‌سازی و سازمانی کیونپ به طور مستقیم در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک با این تجهیزات و مشخصات فنی آن‌ها آشنا شوند. 

کیونپ یکی از معتبرترین برندهای دنیا در حوزه ارایه تجهیزات ذخیره‌سازی و راه‌کارهای سازمانی برای تمامی رده‌های کاربری از کاربران خانگی تا سازمان‌های بسیار بزرگ و گسترده است. امسال، در نمایشگاه الکامپ این فرصت وجود دارد که بتوانید از نزدیک دستگاه‌های NAS بسیار حرفه‌ای این شرکت را مشاهده و بررسی کنید. از جمله محصولات کیونپ در نمایشگاه الکامپ؛ تجهیزات NAS رک‌ماند با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بسیار بالا برای سازمان‌های بزرگ است.

به گفته یکی از مسولان غرفه کیونپ؛ تجهیزات شبکه کیونپ از طریق چندین شرکت از جمله پارس ارتباط در بازار ایران عرضه می‌شوند. کیونپ محصولات و راه‌کارهایی برای پشتیبان‌گیری، اشتراک‌گذاری اطلاعات، مدیریت اطلاعات و همگام‌سازی اطلاعات عرضه می‌کند. حضور کیونپ در ایران و ارایه تمامی محصولات این شرکت می‌تواند بازار تجهیزات ذخیره‌سازی ایران را داغ‌تر کند. 

محصولات کیونپ را می‌توانید در سالن ۴۴ نمایشگاه الکامپ مشاهده کنید. بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از ۳۰ تیرماه تا ۲ مردادماه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا