اخبار ایران

کمپین‌های سامسونگ برای ترویج کیسه‌های پارچه‌ای تا پایان سال ۲۰۱۷ ادامه دارند

سامسونگ با دو کمپین «یک نفس کاشتن» و «هم نفس با زمین» سعی دارد فرهنگ استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی برای محافظت از محیط‌زیست را ترویج کند. کمپین‌های این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۷ ادامه خواهند داشت. 

در کمپین «یک نفس کاشتن» که از روز ۱۵ خرداد ماه همزمان با روز جهانی محیط‌ زیست شروع شد، خریداران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، کالای خود را به جای کیسه‌های پلاستیکی درون کیسه‌های پارچه‌ای دریافت کردند. تمامی کیسه‌های پارچه‌ای مورد استفاده در کمپین «یک نفس کاشتن» از نوع سازگار با زمین و به دست بانوان سرپرست خانوار تولید شده بود.

به گزارش روابط عمومی سامسونگ؛ در این کمپین همراه با هر کیسه‌ کارت‌های کاغذی حاوی دانه‌های گیاهی قابل کاشت و یک DVD شامل دو مستند از کارگردان شهیر سینمای ایران رخشان بنی‌اعتماد با موضوع محیط زیست و فعالیت‌های مرتبط با آن توزیع شد. در طی این مدت بیش از ۲ هزار پکیج از کیسه‌های پارچه‌ای به مشتریان فروشگاه‌های سامسونگ اهدا شده است.

اکنون؛ سامسونگ با توجه به استقبال مشتریان و فروشگاه‌ها می‌خواهد این برنامه را با کمپین «هم نفس با زمین» تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ادامه دهد. این کمپین از تاریخ ۲۱ تیرماه همزمان با روز ملی بدون پلاستیک آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۰ هزار کیسه‌ پارچه‌ای در فروشگاه‌های سامسونگ تهران و شهرستان‌ها توزیع شود. 

کمپین «هم‌نفس با زمین» تا پایان سال ۲۰۱۷ در فروشگاه‌های سامسونگ اجرا می‌شود. علاقه‌مندان برای مشارکت و ترویج هرچه بیشتر استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #یک_نفس_با_زمین فعالیت‌های کمپین را حمایت و دنبال کنند. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا