اخبار جهان

سریع‌ترین ارتباطات وای‌فای و موبایل روی گوشی‌های مدل ۲۰۱۷ گلکسی جی سامسونگ

مدل‌های ۲۰۱۷ گوشی‌های خانواده گلکسی J سامسونگ وارد بازار ایران شدند و فروشگاه‌های آنلاین و معتبر این شرکت اقدام به فروش آن‌ها کردند. خانواده گلکسی J گوشی‌هایی با کیفیت و خوش قیمت هستند که برای تمامی اعضای خانواده مناسب بوده و امکانات فراوانی برای لذت بردن از زندگی ارایه می‌کنند. 

خانواده گلکسی J شامل سه مدل J7 Pro (بالاترین عضو خانواده)، J5 Pro (عضو رده میانی) و J3 Pro (کوچک‌ترین عضو خانواده) است. مدل‌های ۲۰۱۷ این خانواده به ترتیب از نمایشگرهای ۵.۵ اینچی، ۵.۲ اینچی و ۵ اینچی بهره می‌برند و دو مدل اول مجهز به حسگر اثر انگشت هستند. مدل J7 Pro به قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) با نمایش تاریخ شمسی مجهز است. هر سه مدل از سیستم‌عامل اندروید نوقا و قابلیت‌های سخت‌افزاری سود می‌برند که آن‌ها را نسبت به مدل‌های سال قبل در رده بالاتری نشان می‌دهد. 

مدل J7 Pro سه قابلیت ویژه مخصوص کاربران فارسی زبان دارد که سال گذشته برای گوشی‌های سری A از سوی واحد سامسونگ موبایل ایران معرفی شدند. این سه قابلیت؛ نمایش تاریخ شمسی در نمایشگر همیشه روشن، صفحه کلید پیش­فرض گوشی با تمام ۳۲حرف الفبای فارسی و نمایش روز و ماه شمسی در تقویم اختصاصی سامسونگ هستند. 

سامسونگ روی این گوشی‌ها از بالاترین امکانات ارتباطی موجود استفاده کرده است؛ به‌طوری‌که کاربران در این زمینه کمبودی احساس نخواهند کرد. هر سه مدل این خانواده با پشتیبانی از LTE سری CAT6 می‌توانند سرعت دانلود اینترنت موبایلی برابر ۳۰۰ مگابیت و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت را به نمایش بگذارند. بنابراین؛ با استفاده از این گوشی‌ها می‌توان سریع‌ترین سرویس‌های اینترنت موبایل را از اپراتورهای همراه دریافت و استفاده کرد. این استاندارد LTE از فناوری ۴.۵G ارایه شده در ایران نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، سیم‌کارت‌های با قابلیت ۳G و HSPA نیز روی این گوشی‌ها می‌تواند کار کنند. 

از سوی دیگر؛ سامسونگ روی گوشی‌های گلکسی جی وای‌فای دوبانده ۸۰۲.۱۱ac ارایه می‌کند و از استاندارد ۸۰۲.۱۱n نیز پشتیبانی شده است. بنابراین؛ با این گوشی‌ها می‌توان به سریع‌ترین روترهای بی‌سیم دنیا متصل شد و با سرعت‌های چند گیگابیت روی شبکه‌های بی‌سیم تبادل اطلاعات داشت. می‌توان به شبکه‌های با فرکانس ۵ یا ۲.۴ گیگاهرتز متصل شد. این خانواده از قابلیت‌های Hotspot و Wi-Fi Direct نیز پشتیبانی می‌کنند. 

دیگر امکانات ارتباطی گوشی‌های گلکسی جی سامسونگ، بلوتوث ۴.۱، NFC، رادیو و GPS است. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا