اخبار ایران

همراه اول از بسته‌های رومینگ اینترنت و مکالمه ویژه جام جهانی رونمایی کرد

بسته‌های ۳۰ روزه اینترنت، مکالمه و پیامک

تا چند روز دیگر، جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر آغاز می‌شود و هم‌وطنان زیادی می‌خواهند از نزدیک شاهد بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران باشند. همراه اول نیز به این منظور، بسته‌های رومینگ اینترنت و مکالمه ویژه جام جهانی را عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتباطات سیار، این بسته‌های رومینگ اینترنت و مکالمه ویژه جام جهانی قطر، از نیمه آبان ماه تعریف و برای اپراتورهای قطری Ooredoo و Vodafone قابل استفاده هستند.

این بسته‌های رومینگ جام جهانی ۲۰۲۲، ترکیب‌های متنوعی از حجم اینترنت و مکالمه دارند و برای افراد و سلایق مختلف چینش و عرضه شدند.

بسته رومینگ جام جهانی

مثلا، همراه اول می‌گوید یک بسته ویژه ۲ گیگابایت ۳۰ روزه با هدیه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک با قیمت ۳۹۰ هزار تومان ارائه کرده است. دو بسته دیگر ۳۰ روزه و یک بسته ۷ روزه مکالمه رومینگ نیز عرضه شده است.

یک بسته ۳۰ روزه رومینگ همراه اول شامل «۵ گیگابایت اینترنت، ۵۰ دقیقه مکالمه و ۵۰ پیامک هدیه» به قیمت ۹۹۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل

بسته ۳۰ روزه دیگری که مختص خبرنگاران، مدیران و عوامل اجرایی در کشور قطر است؛ شامل «۲۰ گیگابایت اینترنت، ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ پیامک هدیه» با قیمت ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

«بسته مکالمه رومینگ» همراه اول نیز پوشش ۹۰ دقیقه مکالمه رومینگی و ۹۰ پیامک است که با بسته‌های رومینگ دیگر قابل فعال‌سازی است.

«بسته های هدیه مکالمه و پیامک» همزمان با فعالسازی بسته اینترنت از سمت سیستم برای مشترک به صورت خودکار فعال می شود و اتمام آنها تأثیری بر ادامه بسته اینترنت نخواهد داشت.

رومینگ همراه اول جام جهانی ۲۰۲۲

هزینه رومینگ همراه اول در جام جهانی قطر

همراه اول می‌گوید همه این بسته‌های اینترنت و مکالمه رومینگ ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ را می‌توان از طریق اپلیکیشن «همراه من»، فروشگاه آنلاین همراه اول یا شماره‌گیری کد دستوری  «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۳ ستاره ۲۰۲۲ مربع»، رزرو و خریداری کرد.

این اپراتور موبایل می‌گوید خرید هر بسته رومینگ، باعث افزایش شانس در قرعه‌کشی ویژه ۱۱ توپ طلا می‌شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال ۱۴۰۱

گفتنی است براساس تفاهم صورت گرفته با اپراتورهای قطری، تعرفه رومینگ بین الملل با تخفیف ویژه برای «مکالمه با ایران» و «مکالمه دریافتی از ایران» و همچنین «مکالمه داخلی با شماره های قطر» دقیقه ای ۹ هزار تومان، ارسال پیامک ۲ هزار تومان و اینترنت به ازای هر مگابایت ۲ هزار تومان است.

همچنین مشترکان علاقه مند به خریداری این بسته های ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ باید قبل از خروج از ایران از فعال بودن سرویس رومینگ خود با کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۱ مربع اطمینان داشته باشند و اگر در کشور قطر قصد برقراری مکالمه یا ارسال پیامک برای شماره های ایرانی را داشتند، «۰۰۹۸» را به ابتدای شماره موردنظر خود اضافه کنند.

شاید علاقه‌مند باشید مطالب زیر را هم بخوانید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا