اخبار ایران

این هفته هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام در تهران برگزار می‌شود

ایران‌تله‌کام ۲۰۱۷ از ۲۴ الی ۲۷ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

هجدهمین نمایشگاه تلکام که شاید آخرین نمایشگاه آن هم باشد؛ در شرایطی برگزار می‌شود که نمایشگاه الکامپ برای اولین بار در تابستان و پیش از این نمایشگاه برگزار شده است و قرار است از سال آینده؛ هر دو نمایشگاه با هم ادغام و در تابستان برگزار شوند. 

نمایشگاه تلکام در سال‌های اخیر گردهمایی شرکت‌های مخابراتی و ارتباطاتی و البته اپراتورهای موبایل و اینترنت بوده است. رنگ و بوی شبکه و مخابرات دارد و همیشه یک نمایشگاه منظم، پایدار و با ثبات، تخصصی و آرام بوده که بازدیدکننده‌های آن نیز غالبا افراد متخصص و فنی هستند. 

در این نمایشگاه علاوه بر ایرانسل، همراه اول، مبین‌نت، رایتل و شرکت‌های اینترنتی، شرکت مخابرات ایران، شرکت زیرساخت، شرکت تنظیم مقررات و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات مخابراتی ایران حضور مستقیم دارند و با برگزاری انواع کارگاه‌های آموزشی و ورک‌شاپ‌‌های رایگان؛ از بازدیدکننده‌ها دعوت می‌کنند دانش فنی خود را ارتقا دهند. 

لازم به ذکر است که ساعت‌های بازدید این نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۷ بعدازظهر اعلام شده است.

برای دانلود برنامه زمان‌بندی و موضوعی کارگاه‌های آموزشی رایگان نمایشگاه‌ تلکام ۲۰۱۷ به لینک زیر مراجعه کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا