اخبار ایران

نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ آماده بازگشایی است + فهرست شرکت‌ها

شاید در این روزها پر خبر و حادثه، انتظار هر رویدادی را داشته باشیم به جز یک نمایشگاه فناوری، مخابراتی و شبکه!

اما به رسم هر ساله، نمایشگاه ایران تلکام (تله‌کام) در مهرماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ۱۱ الی ۱۴ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تله‌کام در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸-۹، ۱۰-۱۱، ۲۷، A25 و B25 برگزار می‌شود. همانند دیگر نمایشگاه در محوطه باز نمایشگاهی نیز برخی از شرکت‌ها و غرفه‌ها مستقر شدند.

نوزدهمین نمایشگاه تلکام هفته آینده برگزار می شود

 

آن‌طور که گزارش شده است، سالن ۶ به طور اختصاصی در اختیار شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های زیرمجموعه و همکار خواهد بود.

سالن ۸ و ۹ نیز به طور اختصاصی در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سازمان‌های تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت زیرساخت، واحدهای آموزشی و پژوهشی وزارت ارتباطات و رایتل در این سالن حضور دارند.

دو اسپانسر اصلی این نمایشگاه شرکت‌های همراه اپل و ایرانسل هستند که به ترتیب در سالن‌های ۷ و ۲۷ استقرار پیدا می‌کنند و قرار است میزبان مشتریان و کاربران باشند.

شرکت‌های خارجی عمدتا در سالن ۵ و بخش خصوصی هم در سالن‌های دیگر نمایشگاه تله‌کا جانمایی شدند.

انتظار داریم دیگر اپراتورها و شرکت‌های اینترنتی نیز در ایران تلکام ۲۰۱۸ خضور پیدا کنند. به‌خصوص، ارایه‌دهنده‌های اینترنت TD-LTE می‌توانند از این فرصت نمایشگاه نهایت بهره را برده و به تعداد مشتریان و کاربران عضو شده خودشان بیفزایند.

در این نمایشگاه غالب شرکت‌های مخابراتی حضور پیدا کرده و آخرین محصولت یا سرویس‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

باید دید در شرایط کنونی چه استقبالی از نمایشگاه تلکام صورت می‌گیرد و شرکت‌های مخابراتی و ارتباطی حاضر در این رویداد چه وضعیتی دارند!

فهرست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا