فناوری

هواوی مودم جدید Mobile WiFi 3 Pro را با ۱۲ ساعت شارژ باتری رونمایی کرد

یک مودم سیم‌کارتی قابل حمل با وای فای دو بانده و قیمت بسیار مناسب ۷۵ دلار

هواوی از مودم روتر همراه جدید Mobile WiFi 3 Pro خود برای بازار چین رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اگر می‌خواهید مودم همراه بخرید؛ ابتدا این ۵ سوال را جواب دهید!

هواوی که به نام‌گذاری‌های نزدیک به هم مودم‌هایش مشهور است و حتی ظاهر بسیاری از آن‌ها باز هم مشابه هستند؛ در روتر مودم جدید خود نیز ترک عادت نکرده و این مودم از نظر ظاهری و حتی نام گذاری به مودم‌های سابق این شرکت در بازارهای جهانی نزدیک است.

مودم Mobile WiFi 3 Pro

مودم روتر Mobile WiFi 3 Pro سبک و نازک است؛ فقط ۱۱۳ گرم وزن دارد و کاملا یک مودم همراه و قابل حمل محسوب می‌شود. حداکثر سرعت دانلود آن ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه عنوان شده است که نشان می‌دهد یک مودم از رده ۴.۵G یا LTE Cat 6 است.

مودم Mobile WiFi 3 Pro

نکته قابل توجه و ارتقایافته این مودم نسبت به نسل قبل، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که تقریبا می‌تواند ۱۲ ساعت روی شبکه‌های ۴G به شما شارژ بدهد. یعنی شما می‌توانید نصف روز با این مودم به اینترنت همراه و موبایل وصل شوید و کارهای خود را در بیرون از خانه انجام بدهید. هواوی می‌گوید این مودم می‌تواند تا ۷۰۰ ساعت در حالت استندبای باشد.

هواوی Mobile WiFi 3 Pro

یک پورت Type-C دارد و از ۲۵۶ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت حافظه فلش سود می‌برد و می‌تواند تا ۲ هزار گیگابایت اطلاعات را روی خود ذخیره کند.

بیشتر بخوانید: ۵ مودم همراه ۴G/5G برتر از نظر عمر باتری طولانی

وای فای مودم هواوی Mobile WiFi 3 Pro دو بانده است و از فرکانس رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. ۳۲ کاربر به طور همزمان می‌توانند به این مودم روتر وصل شوند و دارای MIMO 2×2 است. احتمالا سرعت وای فای این مودم روتر جدید هواوی باید در رده AC1200 بوده و بعید است که از نسل وای فای ۶ باشد.

هواوی Mobile WiFi 3 Pro

در این صورت، سرعت فرکانس ۵ گیگاهرتز وای فای آن به ۸۷۶ مگابیت و سرعت فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز به ۳۰۰ مگابیت می‌رسد.

این مودم نیاز به سیم‌کارت دارد تا به اینترنت وصل شود و از سه اپراتور بزرگ کشور چین یعنی  Mobile و Telecom و China Unicom پشتیبانی می‌کند. آن‌طور که هواوی نشان داده است؛ روی این مودم سیستم‌عامل هارمونی نصب می‌شود.

هواوی مودم Mobile WiFi 3 Pro را با قیمت ۴۹۹ ین در چین (۷۵ دلار) عرضه می‌کند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

منبع
huaweicentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا