اترنت

کیونپ ذخیره‌سازهای سری TS-x73 مبتنی بر پردازنده‌های AMD را معرفی کرد

شرکت کیونپ از سری جدید ذخیره‌ساز‌های خود به نام TS-x73 رونمایی کرد. این سری تماما مبتنی بر پردازنده‌های AMD بوده و برای بازار SMB توسعه داده شده‌اند.

کیونپ این ذخیره‌سازها را در اندازه‌های ۴ کشویی، ۶ کشویی و ۸ کشویی عرضه می‌کند. همه این دستگاه‌های برای مصارف دسکتاپ هستند و از پردازنده چهار هسته‌ای RX-421ND ای‌ام‌دی با سرعت ۲.۱ گیگاهرتز سود می‌برند.

ولی اندازه حافظه رم این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است و براساس مدل‌های مختلف به ۴ گیگابایت تا ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شدند. تمامی این مدل‌ها می‌توانند به ۶۴ گیگابایت رم ارتقا پیدا کنند.

همه این مدل‌ها از دو اسلات توسعه PCIe سود می‌برند که براساس نیاز مشتری می‌تواند برای اضافه کردن تجهیزات شبکه بی‌سیم، شبکه ۱۰ گیگابیت، کارت گرافیک و کارت‌های SSD M.2 خود کیونپ استفاده شوند.

ذخیره‌سازهایی قابل سفارشی‌سازی

به علاوه، ذخیره‌سازهای سری TS-x73 دو اسلات داخلی M.2 SATA SSD برای حافظه نهان دارند اما می‌تواند در پیکربندی RAID5 نیز به عنوان پشتیبان ازشان استفاده کرد.

هریک از این دستگاه‌ها دارای ۴ درگاه شبکه اترنت یک گیگابیت، ۴ درگاه USB 3.0، دو جک میکروفون، یک جک هدفون و جک بلندگو هستند. 

این دستگاه‌های از پلتفرم‌های مجازی‌سازی وی‌ام‌ویر، سیتریکس و هایپر وی مایکروسافت پشتیبانی کرده و امکان ساخت و استفاده از ماشین‌های مجازی روی سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز، لینوکس و یونیکس را می‌دهد. البته، دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و کانتینرهای LXC و Docker نیز می‌توانند از این ماشین‌های مجازی بهره ببرند.

برای همه این مدل‌ها اپلیکیشن موبایل و مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای اشتراک‌گذاری، پشتیبان‌گیری و مدیریت اطلاعات روی شبکه توسط کیونپ عرضه می‌شود.

مدل‌های NAS معرفی شده کیونپ در سری TS-x73 به شرح زیر هستند:

TS-473-4G: چهار کشویی با ۴ گیگابایت حافظه رم DDR4

TS-473-8G: چهار کشویی با ۸ گیگابایت حافظه رم DDR4

TS-673-4G: شش کشویی با ۴ گیگابایت حافظه رم DDR4

TS-673-8G: شش کشویی با ۸ گیگابایت حافظه رم DDR4

TS-873-4G: هشت کشویی با ۴ گیگابایت حافظه رم DDR4

TS-873-8G: هشت کشویی با ۸ گیگابایت حافظه رم DDR4

تمام این مدل‌ها از هم‌اکنون آماده فروش در بازار هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا