گجت

هاب وای‌فای واقعا کاربردی برای اتصال هر چیزی به دستگاه‌های مک و iOS

طرفداران محصولات اپل همیشه برای اتصال دستگاه‌های جانبی با مشکل روبرو هستند.

تصور کنید بخواهید یک بلندگو، هارددیسک خارجی و چاپگری را به لپ‌تاپ مک‌بوک متصل کنید یا اطلاعاتی را از روی حافظه فلش با آیفون به اشتراک بگذارید. 

گاهی اوقات، تعداد درگاه‌های کم و محدود مک‌بوک‌ها و همین‌طور برقراری ارتباط با آیفون و آیپد واقعا آزاردهنده می‌شود.

اما دستگاه  DoBox Portable Wireless Hub که به اختصار DoBox گفته می‌شود؛ یک راه‌کار جامع و شگفت‌انگیز برای دور انداختن کابل‌ها روی مک و iOS است.

DoBox یک هاب بی‌سیم است که چندین درگاه USB و HDMI و جک هدفون و کارت‌خوان حافظه دارد. شما به راحتی می‌توانید دستگاه‌های مختلف را به DoBox متصل کرده و بعد از طریق اپلیکیشن این دستگاه، اطلاعات و دیوایس‌ها را روی دستگاه‌های iOS یا لپ‌تاپ‌های مک‌بوک به اشتراک بگذارید.

این هاب بی‌سیم واقعا کاربردی است و کاربردهای بسیار جالبی دارد. اندازه و وزن آن به گونه‌ای است که همیشه همراه خود داشته باشید و در صورت نیاز، سریعا از داخل کوله و کیف بیرون آورده و استفاده کنید.

سناریوهای مختلفی برای استفاده از DoBox قابل تعریف است. می‌توانید عکس‌های آیفون را روی حافظه فلش یا هارددیسک خارجی ریخته یا برعکس عکس‌ها و اطلاعاتی را از روی آن‌ها در آیفون و آیپد باز کنید.

کاربرد دیگر، چاپ عکس و فایل‌ها از روی دستگاه‌های iOS و مک‌او‌اس است. استفاده از بلندگوهای رومیزی کاربرد دیگر DoBox است. اشتراک‌گذاری اطلاعات، عکس‌ها و ویدیوها با دستگاه‌های دیگر هم از عهده این دستگاه برمی‌آید.

قیمت دستگاه DoBox حدود ۳۵۹ دلار است ولی در برخی حراجی‌ها و کمپین‌ها با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

در ویدیوی زیر می‌توانید به طور دقیق‌تر با این هاب وای‌فای جالب آشنا شوید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا