ویدیو

تماشا کنید: چگونه سیستم امنیتی جدید نِست کنترل خانه را به دست می‌گیرد

شرکت Nest از محصولات جدید خود برای خانه‌های هوشمند و کاربران عادی رونمایی کرد. مهم‌ترین محصول این شرکت Nest Secure نام دارد که یک سیستم هشدار و کیت امنیتی برای خانه‌های هوشمند است. 

شرکت نِست در تملک گوگل است و یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده کیت‌ها و تجهیزات هوشمند امنیتی برای خانه‌های هوشمند و مکان‌های اداری است. اکنون این شرکت سه محصول جدید معرفی کرده که از میان‌شان کیت امنیتی Nest Secure چشم‌گیر است. 

این سیستم شامل سه سخت‌افزار است که با یکدیگر در تعامل و هماهنگ هستند و از سوی دیگر با سیستم دوربین‌های این شرکت نیز ادغام شده‌اند. این سیستم یک هاب مرکزی به نام Nest Guard دارد که یک سیستم هشدار با باتری اضافه و پشتیبان است. البته؛ Nest Guard به سنسورهای حرکتی نیز مجهز شده است تا کوچک‌ترین حرکت درون خانه را ردگیری و ثبت کند.

دیگر سخت‌افزار این سیستم Nest Detect است که به درب خانه و اتاق‌ها متصل شده و باز هم سنسور حرکتی برای ردگیری وضعیت باز و بسته شدن درب‌ها است. Nest Tag هم یک تراشه NFC است که می‌تواند پیغام‌هایی را برحسب نیاز روی هاب مرکزی ارسال کند. مثلا دسته کلید هر یک از اعضای خانه می‌تواند یک Nest Tag داشته باشد تا در بدو ورود به خانه با ارسال یک پیغام نشان بدهد فرد مطمئنی وارد خانه شده است. 

این کیت شامل یک عدد Nest Guard، دو عدد Nest Detects و دو عدد Nest Tag به قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در ویدیوی زیر می‌توانید به طور کامل نحوه کار Nest Secure را مشاهده کنید:

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا