محصولات شبکه

نمایشگاه CES 2019: سنسور زیر آب و اسمارت پلاگ‌های وای‌فای جدید دی‌لینک

شرکت دی‌لینک دو اسمارت پلاگ (smartplugs) و یک سنسور ضد آب برای خانه‌های هوشمند رونمایی کرد.

اسمارت پلاگ وای‌فای DSP-W118 برای مصارف داخل خانه طراحی شده است و با دستیار صوتی گوگل اسیستنت، الکسای آمازون و استاندارد IFTTT سازگار است. 

این پریز هوشمند نیازی به هاب مرکزی در خانه هوشمند ندارد و می‌توان به طور خودکار و از طریق بی‌سیم به‌روزرسانی و کنترل شود. همین‌طور، کاربران از طریق اپلیکیشن و وای‌فای می‌توانند مصرف انرژی آن را برنامه‌ریزی کنند.

اسمارت پلاگ دوم شرکت دی‌لینک برای مصارف بیرون از خانه است. دستگاه DSP-W320 عملکرد و قابلیت‌هایی مشابه نمونه داخل خانه دارد به اضافه اینکه از استاندارد IP44 پشتیبانی می‌کند که شامل مقاومت در برابر آب و باران می‌شود.

این پریز هوشمند از دو سوکت سود می‌برد تا دو دستگاه به آن متصل شده و از راه دور کنترل و برنامه‌ریزی شوند. اسمارت پلاگ داخل خانه DSP-W118 فقط یک پریز برق دارد.

هر دوی این اسمارت پلاگ‌ها در رده 125V/15A کار کرده و با اپلیکیشن mydlink سازگار هستند.

به علاوه، دی‌لینک یک سنسور وای‌فای آبی به نام DCH-S161 رونمایی کرده است. این سنسور تا ۱.۵ سال می‌تواند زیر آب باقی بماند. با استاندارد IFTTT سازگار است و از یک کابل ۱.۸ متری سود می‌برد.

شرکت دی‌لینک هنوز قیمت دو پریز هوشمند و وای‌فای خود را مشخص نکرده است ولی احتمالا سنسور وای‌فای آبی این شرکت با قیمت ۴۴ دلار وارد بازار شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا