راهنمای خرید

۷۵۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE به همراه مودم TF-i60 فقط ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

شرکت وینکس در جشنواره پاییزه خود شرایط مناسبی برای کاربران اینترنت TD-LTE فراهم کرده است.

شما می‌توانید در این جشنواره ۷۵۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE یک ساله با یک مودم TF-i60 و سیم‌کارت به قیمت ۳.۱۵۰.۰۰۰ تومان دریافت کنید.

اهمیت این پیشنهاد در این است که قیمت مودم TF-i60 در بازار این روزهای ایران قیمتی بین ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان دارد. در حقیقت، وینکس دارد ۷۵۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE را به رایگان می‌دهد.

اینترنت TD-LTE وینکس روی آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی ایرانسل است و حداکثر سرعت آن ۴۰ مگابیت بر ثانیه است. وینکس می‌گوید این حجم اینترنت تماما بین‌الملل است و قاعدتا دو برابر آن مصرف داخلی است.

مناطق پوشش‌دهی این شرکت تقریبا برابر با مناطق پوشش‌دهی ایرانسل است و در بسیاری از استان‌ها و شهرها امکان استفاده از این اینترنت و مودم وجود دارد.

اینترنت TD-LTE برای مصارف خانگی، وب‌گردی، آموزش آنلاین، حضور در شبکه‌های اجتماعی و کارهای روزانه مناسب است. هزینه‌های اینترنت TD-LTE به‌ویژه اگر از اپراتورهای مجازی بگیرید؛ ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از اینترنت موبایل ۴G و VDSL است.

وینکس یک طرج خرید اقساطی اینترنت TD-LTE و مودم هم دارد. همین جشنواره پاییزه این شرکت را هم می‌تواند به صورت اقساطی گرفت. برای اطلاعات بیشتر درباره این طرح و جشنواره پاییزه به سایت وینکس سری بزنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

یک دیدگاه

  1. زمانی که همین طرح بود ۲ میلیون تومان براشون واریز کردم ، ۲ هفته دستگاه رو به ما ندادند و ما رو پیجوندن ، بعد کلی پیگیری از سمت خودمون آخرش گفتند قیمتش شده ۳ میلیون نمی تونیم مودم بهتون بدیم باید ۱ میلیون تومان دیگه واریز کنید ، خیلی آشغال هستند منم گفتم پولمو پس بدید وگرنه تعزیرات و سازمان تنظیم شکایت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا