راهنمای خرید

پیشنهاد ویژه اینترنت دانش‌آموزی شاتل و آسیاتک

اینترنت شاد برای همه دانش‌آموزان و روی همه اپراتورها رایگان شده است.

اما اینترنت دانش‌آموزان فقط برای شاد نیست و آن‌ها در وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارهای پیام‌رسان، تماس تصویری، جست‌وجوها و غیره نیز مصرف اینترنت دارند.

اینترنت به یک ابزار ضروری برای آموزش دانش‌آموزان و تحصیل آن‌ها تبدیل شده است و یک دردسر بزرگ برای والدین که باید علاوه بر اینکه دنبال یک اینترنت پرسرعت باشند؛ بلکه هزینه‌های زیادی برای آن بپردازند.

اینترنت ADSL یک گزینه مناسب برای مصارف دانش‌آموزی است و دو شرکت مطرح شاتل و آسیاتک طرح‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای در این زمینه دارند.

شاتل در پیشنهاد ویژه اینترنت دانش‌آموزی یک اشتراک سه ماهه اینترنت ADSL تا سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد. حجم بسته اینترنت دانش‌آموزی شاتل ۵۰ گیگابایت است و ۵۰ گیگابایت هدیه نصب و راه‌اندازی دارد.

قیمت اینترنت دانش‌آموزی شاتل فقط ۴۵ هزار تومان است که به نظر بسیار خوب و مقرون‌به‌صرفه است.

شاتل برای مدارس هم طرح‌های اینترنت ویژه‌ای دارد که البته باید خود مدارس تماس بگیرند و ثبت‌نام کنند.

آسیاتک هم در طرح اینترنت مدارس و دانش‌آموزی خود، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت با سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه سه ماهه با قیمت ۳۹ هزار تومان ارائه می‌دهد. این اینترنت ویژه آسیاتک رایگان است و این پیشنهاد برای ثبت‌نام اولیه است. آسیاتک گفته است والدین می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره‌های ۱۵۴۴ یا ۹۱۰۱۰۰۰۰ تماس بگیرند.

مشخص است که این بسته‌ها و حجم‌های اینترنت برای کل سال دانش‌آموزان کافی نیست ولی حداقل والدین می‌توانید با یک بسته اینترنت تخفیف‌دار شروع کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا