آموزش

چگونه ۲۰ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل را دریافت کنیم؟

روش‌های مختلف فعال‌سازی اینترنت هدیه ایرانسل

ایرانسل برای تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی یا خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه رایگان ۶ ماهه به شما می‌دهد.

اما چطور باید این ۲۰ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل را دریافت کنیم؟

۳ روش دریافت ۲۰ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند باید برای این ۲۰ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل، ثبت‌نام کنند یا وارد وب‌سایت و اپلیکیشن «ایرانسل من» شده و آن را فعال کنند.

ایرانسل به طور خودکار، این اینترنت رایگان را برای سیم‌کارت دائمی که تهیه کردید؛ شارژ و با اعتبار ۶ ماهه، فعال می‌کند. پس، نیازی نیست برای دریافت این بسته اینترنت رایگان، کار خاصی انجام شود.

قیمت سیم کارت 5G

هر فرد می‌تواند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا نصب سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» یا تماس با شماره تلفن ۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از خط‌های دیگر، درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی داده یا یک سیم کارت دائمی جدید خریداری کنید.

با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من یا گرفتن کد دستوری #۴*۱*۵۵۵*، از باقیمانده بسته اینترنت اولیه رایگان سیم کارت دائمی خود مطمئن شوید.

یک ترفند دیگر دریافه بسته اینترنت ۲۰ گیگابایت هدیه ایرانسل، تبدیل سیم‌کارت ۳G به سیم‌کارت ۴G است. با دریافت سیم‌کارت ۴G، یک بسته اینترنت ۲۰ گیگ با اعتبار ۲۰ روزه آماده استفاده است.

سایر روش‌های فعال‌سازی اینترنت هدیه ایرانسل

روش‌های دیگری هم برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل وجود دارد.

اگر یک سیم کارت اعتباری از ایرانسل خریداری کنید؛ به شما ۵ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه با اعتبار ۵ ماهه داده می‌شود. سیم‌کارت‌های اعتباری زرین نیز ۴ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۳ ماهه دارند.

نصب اپلیکیشن ایرانسل من و فعال‌سازی شماره سیم کارت ایرانسل در آن نیز روش دیگری برای فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل است. در اولین نصب و فعال‌سازی برنامه «ایرانسل من»، بسته اینترنت ۵۰ گیگابایت یک روزه برای شما فعال خواهد شد.

ارسال شماره ایرانسل دوستان به سرشماره‌ی ۳۱۱۶ و دعوت از آن‌ها برای تبدیل سیم‌کارت ۳G به ۴G یا تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی، یک گیگ اینترنت رایگان به شماره ایرانسل شما تعلق می‌گیرد.

دوستانی که سیم‌کارت اعتباری دارند؛ باید شماره آن‌ها را به سرشماره ۳۱۹۲ بفرستید تا پس از تبدیل به سیم‌کارت دائمی، بسته اینترنت رایگان ایرانسل برای شما فعال شود. هدیه تبدیل سیم‌کارت در این روش، ۲ گیگابایت اینترنت هدیه است.

مطالب خواندنی دیگر درباره اینترنت ایرانسل:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا