راهنمای خرید

ارزان ترین بسته اینترنت همراه اپراتورهای مختلف + کد دستوری خرید بسته

نگاهی به مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول، ایرانسل، رایتل، شاتل موبایل

اینترنت همراه به قدری گران شده اما برای کاربران حیاتی است که ناچاراند دنبال ارزان ترین بسته اینترنت همراه یک ماهه یا یک ساله باشند.

براساس سیاست اپراتورها، ارزان‌ترین بسته‌های اینترنت را می‌توانید در بسته‌های روزانه یا سه روزه یا هفتگی پیدا کنید و بسته‌های اینترنت همراه ارزان و طولانی مدت نداریم.

بیشتر بخوانید: کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل

ما در این مقاله، سراغ ارزان ترین بسته‌های هر اپراتور در بازه‌های مصرفی مختلف رفتیم تا ببینیم خرید کدام بسته‌ها به صرفه‌تر است.

ارزان ترین بسته اینترنت همراه اول

ارزان ترین بسته اینترنتی که می‌توانید از همراه اول خریداری کنید؛ یک بسته اینترنت همراه ۶۰ مگابایت یک روزه به قیمت ۱۶۰۰ تومان برای سیم کارت اعتباری است.

ارزان ترین بسته همراه اول

ارزان ترین بسته همراه اول برای سیم کارت دائمی، بسته ۲۵۰ مگابایت یک روزه به قیمت ۳۶۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: ترفندی ساده برای خرید تا ۴۰ درصد ارزان تر بسته‌های اینترنت همراه اول

اما به نظر ما خرید یک بسته اینترنت ۱ گیگابایت یک روزه با قیمت ۶۴۰۰ تومان به صرفه‌تر است یا بسته ۱.۵ گیگابایت هفت روزه به قیمت ۱۰۹۰۰ تومان را بخرید؛ مقرون به صرفه‌تر است.

ارزان ترین بسته اینترنت همراه اول

ارزان ترین بسته اینترنت یک ماهه همراه اول، بسته ۱ گیگابایت با ۱۰۰ مگابایت هدیه صبحانه به قیمت ۱۰۴۰۰ تومان است.

اگر یک مشترک جدید همراه اول هستید؛ می‌توانید بسته ۲ گیگابایت سی روزه به قیمت ۱۰۴۰۰ تومان است. در واقع، همراه اول یک گیگابایت به شما هدیه داده و فقط پول یک گیگابایت دیگر از بسته اینترنت را پرداخت می‌کنید.

بسته به صرفه همراه اول

همراه اول یک بسته اینترنت نامحدود سی روزه به قیمت ۱۹۹۰۰ تومان با آستانه مصرف منصفانه ۱۰۰ گیگابایت دارد که از ۱ الی ۱۱ صبح قابل استفاده است. همین‌طور، یک بسته ۱۲ گیگابایت سی روزه به قیمت ۱۰ هزار تومان برای صبحانه یا مصرف در ساعت ۶ الی ۱۲ صبح ارائه کرده است.

ارزان ترین بسته اینترنت ایرانسل

ارزان ترین بسته اینترنت ایرانسل، یک بسته ۵۰۰ مگابایت روزانه به قیمت ۵۰۰ تومان برای استفاده در ۲ الی ۷ صبح است که احتمالا به درد هیچ کاربری نمی‌خورد.

ارزان ترین بسته ایرانسل

بسته ۶۰ مگابایت روزانه به قیمت ۱۶۰۰ تومان بسته ارزان اینترنت همراه بعدی ایرانسل است که باز هم پیشنهاد نمی‌کنیم بخرید اما در عوض می‌توانید بسته ۱.۵ گیگابایت روزانه به قیمت ۷۴۰۰ تومان را رزرو کنید. همین‌طور، بسته ۲.۵ گیگابایت روزانه ایرانسل به قیمت ۹.۴۰۰ تومان هم خوب است.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین اینترنت همراه چیست؟ سرعت و کیفیت اینترنت ۴G ولی قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE

در بسته‌های ۳ روزه ایرانسل، ارزان‌ترین بسته به قیمت ۳۵۰۰ تومان فقط ۱۵۰ مگابایت حجم دارد که باز پیشنهاد نمی‌کنیم بخرید. در عوض، بسته‌های ۱.۵ و ۲.۵ سه روزه ایرانسل به قیمت‌های ۹ هزار تومان و ۱۱ هزار تومان، به صرفه هستند.

ارزان ترین بسته اینترنت ایرانسل

ایرانسل سه بسته شبانه ۷ روزه به قیمت‌های ۱۵۰۰ تومان، ۲۵۰۰ تومان و ۴۵۰۰ تومان دارد که به ترتیب دارای حجم‌های ۲ گیگابایت، ۵ گیگابایت و ۴ گیگابایت (مصرف ۶ صبح الی ۱۲ ظهر) هستند.

اینترنت ارزان ایرانسل

اولین بسته ۷ روزه عادی ایرانسل با حجم ۲۰۰ مگابایت، ۴۴۰۰ تومان است و بسته ۱.۵ گیگابایت آن ۱۰۹۰۰ تومان قیمت دارد.

در بسته‌های ۱۵ روزه، ارزان‌ترین بسته با حجم ۴۰۰ مگابایت به قیمت ۷۰۰۰ تومان است و بسته ۱.۵ گیگابایت را ۱۱۵۰۰ تومان می‌دهد.

بسته به صرفه ایرانسل

در بسته‌های ۳۰ روزه، یک گیگابایت اینترنت به قیمت ۱۰۵۰۰ تومان عرضه شده ولی سه بسته شبانه و صبحانه سی روزه هم دارد.

بسته اینترنت ارزان ماهیانه ایرانسل

بسته ۷ گیگابایت برای بازه مصرف ۶ صبح الی ۱۲ ظهر به قیمت ۷۵۰۰ تومان، بسته ۳۰ گیگابایت برای بازه مصرف ۲ الی ۷ صبح به قیمت ۹ هزار تومان و ۱۰ گیگابایت برای بازه مصرف ۶ صبح الی ۱۲ ظهر به قیمت باز ۹ هزار تومان است.

ارزان ترین بسته اینترنت رایتل

ارزان ترین بسته‌ای که می‌توانید از رایتل خریداری کنید؛ بسته نیم ساعته نامحدود با سقف ۲.۵ گیگابایت به قیمت ۳۵۰۰ تومان است. بسته ۳ ساعت نامحدود رایتل هم با حجم ۱۵ گیگابایت به قیمت ۱۲ هزار تومان و نامحدود ۷ روزه با سقف ۷۰ گیگابایت به قیمت ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

ارزان ترین بسته رایتل

اولین بسته ۱ روزه رایتل با حجم ۵۰۰ مگابایت، ۴۷۰۰ تومان است ولی بسته ۱ گیگابایت ۳ روزه این اپراتور به قیمت ۸۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد. می‌توانید بسته ۱ گیگابایت ۱ روزه به قیمت ۶۲۰۰ تومان هم بخرید.

ارزان ترین بسته اینترنت رایتل

در بسته‌های ۷ روزه نیز ارزان ترین بسته، ۳ گیگابایت به قیمت ۱۳۹۰۰ تومان است. بسته ۱ گیگابایت ۷ روزه نیز به قیمت ۹۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

اینترنت ارزان رایتل

در بسته‌های ۱۵ روزه رایتل، بسته ۱.۵ گیگابایت به قیمت ۱۱ هزار تومان خوش قیمت است ولی بسته ۳ گیگابایت ۱۵ روزه به قیمت ۱۵۹۰۰ تومان به صرفه‌تر خواهد بود.

اینترنت ارزان رایتل ۱۴۰۲

بسته ۳۰ روزه و ۱ گیگابایت رایتل، ارزان‌تر از ایرانسل و همراه اول و به قیمت ۹۹۰۰ تومان است. بسته ۲ گیگابایت ۳۰ روزه نیز ۱۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

اینترنت ارزان ماهیانه

رایتل دو بسته ۱۰ و ۱۲ گیگابایت شبانه (مصرف از ۲ الی ۷ صبح) به قیمت‌های ۸ و ۱۰ هزار تومان هم دارد.

ارزان ترین بسته اینترنت شاتل موبایل

شروع بسته‌های شاتل موبایل با بسته ۴ گیگابایت ۲ ساعته به قیمت ۹ هزار تومان است.

ارزان ترین بسته شاتل موبایل

بعد می‌رسیم به بسته‌های روزانه ۱۰۰ مگابایت به قیمت ۱۸۰۰ تومان که به درد هیچ کاربری در این مقطع نمی‌خورد. بسته ۱ گیگابایت روزانه شاتل موبایل به قیمت ۵۸۰۰ تومان عرضه شده و بسته ۲.۵ گیگابایت روزانه این اپراتور، ۸۴۰۰ تومان است.

در بسته‌های ۳ روزه، یک بسته ۷۵۰ مگابایت به قیمت ۵۸۰۰، بسته ۱ گیگابایت با قیمت ۷ هزار تومان و بسته ۲.۵ گیگابایت به قیمت ۱۰۵۰۰ تومان برای خرید وجود دارند.

بسته ارزان شاتل موبایل

شاتل موبایل بسته‌های هفتگی ۱۰۰ مگابایت و ۲۰۰ مگابایت و … دارد ولی بسته ۱.۵ گیگابایت ۷ روزه این شرکت به قیمت ۹۹۰۰ تومان مناسب‌تر است. بسته ۱.۵ گیگابایت ۱۵ روزه شاتل موبایل نیز ۱۰۲۰۰ تومان است.

بسته‌های یک ماهه شاتل موبایل از ۵۰۰ مگابایت با قیمت ۵۵۰۰ تومان شروع می‌شوند ولی بسته ۱ گیگایت ۳۰ روزه شاتل موبایل به قیمت ۹۵۰۰ تومان عرضه شده که بهتر از بسته‌های ۱ گیگابایت سی روزه همراه اول و ایرانسل است. بسته ۲ گیگابایت ۳۰ روزه شاتل موبایل نیز به صرفه و فقط ۱۲ هزار تومان قیمت دارد.

ارزان ترین بسته اینترنت سامانتل

اگر سیم کارت شرکت سامانتل را دارید؛ این اپراتور بسته‌های جذابی دارد که خوش قیمت هم هستند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ پرسش و پاسخ مهم درباره خرید اینترنت همراه

مثلا بسته اینترنت ۱ روزه ۱ گیگابایت به قیمت ۵ هزار تومان دارد که ارزان ترین بسته اینترنت همراه سامانتل است.

بسته اینترنت سامانتل

بسته ۱۵۰ مگابایت ۱۰ روزه نیز به قیمت ۵۵۰۰ تومان می‌دهد و بسته ۱ گیگابایت ۷ روزه آن باز هم ۵۵۰۰ تومان است.

اولین بسته اینترنت ۱۴ روزه سامانتل به حجم ۱.۵ گیگابایت، ده هزار تومان است و بسته ۲.۵ گیگابایت می‌شود ۱۳ هزار تومان.

قیمت اینترنت سامانتل

بسته ۲ گیگابایت ۳۰ روزه این شرکت نیز ۱۴ هزار تومان است و بسته ۳ گیگابایت به قیمت ۱۵۵۰۰ تومان.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا