اخبار ایرانفناوری

شاتل موبایل مودم‌ هیبریدی (همراه و TD-LTE) با سیم‌کارت و اینترنت رایگان ارایه می‌دهد (تا پایان مرداد ماه)

شاتل موبایل در نمایشگاه الکامپ مودم‌های همراه و ثابت نسل چهار خود را به نمایش گذاشت و از سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد.

شاتل موبایل به‌زودی سیم‌کارت‌های TD-LTE خود را وارد بازار خواهد کرد. سرویس اینترنت TD-LTE این شرکت روی یک فرکانس متفاوت با ایرانسل و مبین‌نت قرار دارد و به گفته مسئولان غرفه این شرکت، ابتدا در سطح شهرهای تهران و قم و اطراف آن‌ها خواهد بود تا به تدریج استان‌های دیگر زیر پوشش TD-LTE بروند.

هم‌اکنون، شاتل موبایل سیم‌کارت‌های ۴G با چندین مودم ۴G و هیبریدی را عرضه می‌کند که در آینده برای استفاده از سیم‌کارت و اینترنت TD-LTE نیز مناسب هستند.

مودم هیبریدی از هر دو سیم‌کارت و اینترنت همراه و ثابت نسل چهار یا همان ۴G و TD-LTE به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

اکنون سیم‌کارت همراه؛ به‌زودی سیم‌کارت TD-LTE

شاتل موبایل در الکامپ یک سرویس اینترنت همراه سه ماهه با ۱۳۳ گیگابایت حجم به همراه مودم شاتل موبایل ShM-M01 و سیم‌کارت ۴G را به قیمت ۲۹۹ هزار تومان عرضه می‌کرد. این طرح تا پایان مردادماه ۹۷ قابل خریداری است.

این مودم قابلیت پشتیبانی از هر دو اینترنت ۴G و TD-LTE را دارد و مجهز به باتری است. به علاوه، اندازه و وزن سبکی داشته که اجازه می‌دهد همیشه همراه خودتان ببرید و در صورت نیاز یکی از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را روی آن انداخته و از اینترنت همراه یا ثابت TDD استفاده کنید.

البته، این مودم در رده LTE Cat4 است و حداکثر از ۱۵۰ مگابیت سرعت اینترنت پشتیبانی می‌کند.

شاتل موبایل چندین مودم هیبریدی دیگر به نام‌های شاتل‌ موبایل ShM-D01 و زایکسل LTE-4506 برای مصارف رومیزی و مودم زایکسل WAH7706 برای مصارف همراه را عرضه کرده است که مشخصات آن‌ها را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

گفتنی است تمام این مودم‌ها قفل شده شاتل هستند و فقط با سیم‌کارت‌های همراه و ثابت این شرکت کار می‌کنند.

شاتل موبایل هم در مودم‌ها و هم در طرح‌ها و تخفیف‌های خود انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به اپراتورهای دیگر دارد. همراه مودم‌ها، سیم‌کارت و ۳ گیگابایت اینترنت رایگان عرضه می‌شود و اگر بتواند هرچه زودتر شبکه پوشش‌دهی TD-LTE خود را گسترش دهد؛ گزینه خوبی برای کاربران متقاضی اینترنت همراه و TD-LTE خواهد بود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام. مرسی از بابت پوشش دهی الکامپ جناب مهندس. خسته نباشید واقعا.
    مودم WAH۷۷۰۶ ظاهرا کاراییه بیشتری نسبت به ۴۵۰۶ داره ولی ارزونتره. میشه فهمید چرا؟
    ولی خب حیفه واقعا ک پوشش شاتل فقط تو ۲ تا شهره ..
    راستی نمیشه انلاکش کرد برای بقیه سیمکارت ها؟

    1. من تهران و حوالی میدان ونک هستم خواستم این مودم td lte رو بگیرم که گفتن اون سمت ها هنوز پوشش نداریم و بنابرین نمی تونیم ثبت سفارش کنیم،هنوز گویا آزمایشی و در مراحل تست بسر میبرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا