گزارش آگهی

امنیت کیف پول های بیت کوین

در مقالات قبل به انواع کیف پول های بیت کوین پرداختیم اما سوال اینجاست که آیا به این کیف پول ها اعتماد بکنیم یا نه؟ می توانیم با خیال راحت بیت کوین های خود را که ارزش آن ها میلیون ها تومان است در آن ذخیره کنیم؟ 

امنیت کیف پول های بیت کوین چگونه است؟

مشکلات احتمالی

۱- گرفتن بدافزار، نرم افزارهای مخرب می توانند هارد دیسک شما را اسکن کرده و کلیدهای خصوصی شما را پیدا کنند. چند ثانیه بعد، تمام بیت کوین های شما می توانند ناپدید شوند.

۲- یک تروجان می تواند تمام پرونده های موجود در هارد دیسک شما را رمزگذاری کند. پس از آن، ممکن است تمام راه ها به کیف پول شما پیدا شود.

۳صرافی دیجیتال می تواند این مشکلات را جبران شود.

۴- می توانید لپ تاپ یا تلفن خود را با استفاده از کیف پول های خود نصب کنید.

چند نکته مهم

از استفاده از هر نوع کیف پول که نیاز به اتصال به اینترنت دارد خودداری کنید. به جای آن از گزینه های ذخیره سازی سرد استفاده کنید.

همیشه محتاط باشید و همه چیز را بررسی کنید. به عنوان مثال، می توانید ایمیلی را دریافت کنید که به نظر می رسد از BlockWallet است، اما در واقع از BlockWalet است. به همین مقدار حساس باشین تا با این تکنیک ها کلاهبرداری نشود. اگر مجوز دهید، بیت کوینهای شما بلافاصله ناپدید می شوند.

سلب مسئولیت

آی ماینر هیچ محتوا یا محصولی را در این صفحه تأیید نمی کند. در حالی که ما در خدمت شما هستیم تا همه اطلاعات مهمی را که به دست آورده ایم برای شما فراهم کنیم، خوانندگان باید قبل از هرگونه اقدام در رابطه با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند، و نه این مقاله می تواند به عنوان یک توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا