گزارش آگهی

ارزان‌ترین اینترنت TD-LTE

یک مودم هواوی B612، یک سیم‌کارت و ۴۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE یک‌جا با ۷۰۰ هزار تومان تخفیف بگیرید

معمولا کاربران دنبال اینترنتی سریع، قابلیت نصب آسان، قابلیت جابه‌جایی، بدون نیاز به تلفن ثابت و قیمت مناسب و ارزان هستند.

همه می‌دانیم که اینترنت ۴G سرعت بالا ولی قیمت بسیار گرانی دارد و برای کاربران پرمصرف مناسب نیست. علاوه بر اینکه، بسته‌های اینترنت ۴G کم حجم هستند و اصلا برای دانلود و مشاهده فیلم یا سریال و بازی توصیه نمی‌شوند.

اینترنت ADSL یک گزینه ارزان‌قیمت است ولی وابسته به خط تلفن ثابت است و هر کاربری که در خانه یا محل کار خط تلفن ثابت نداشته باشد؛ نمی‌تواند از اینترنت ADSL استفاده کند. ضمن اینکه فقط برای یک خط تلفن ثابت سرویس اینترنت ارائه می‌شود و نمی‌توانید اینترنت ADSL را از یک خانه و محل به خانه و محل دیگری ببرید.

قیمت اینترنت ADSL ارزان‌تر از اینترنت ۴G است ولی دسترسی سخت به آن و عدم ارائه در بسیاری از شهرها و نقاط حاشیه‌ای شهرها و روستاها باعث شده است طرفداران خود را از دست بدهد.

تنها اینترنتی که تمام مشخصات مورد نظر کاربران را دارد؛ اینترنت TD-LTE است. تی‌دی‌ال‌تی یک نوع اینترنت بی‌سیم ثابت با قابلیت جابه‌جایی است؛ چون به خط تلفن ثابت یا یک مکان و موقعیت مشخص وابسته نیست. شرکت‌های سرویس‌دهنده تی‌دی‌ال‌تی در چندین ساعت و زیر یک روز می‌توانند اتصال اینترنت شما را برقرار کنند و به سهولت از آن استفاده کنید.

برای استفاده از اینترنت TD-LTE کافی است در یک سرویس اینترنت ثبت‌نام کرده و مودم و سیم‌کارت آن را بگیرید. هر کجا می‌روید؛ حتی سفر می‌توانید این مودم را با خود برده و از اینترنت تی دی ال تی استفاده کنید. یکی از بهترین مصارف مودم‌های TD-LTE در جابه‌جایی‌های میان محل کار و خانه است.

سرعت اینترنت TD-LTE حداکثر ۵۰ مگابیت است؛ یعنی سرعتی بسیار بیشتر از اینترنت ADSL و نزدیک به اینترنت ۴G LTE که برای بسیاری از مصارف روزانه کاربران مانند دانلود فیلم و سریال، وب‌گردی، ثبت‌نام در خودرو و بورس، بازی آنلاین و … مناسب است.

ارزان‌ترین پیشنهاد خرید اینترنت TD-LTE

حالا از کجا اینترنت TD-LTE بگیریم؟ یکی از بهترین پیشنهادهای خرید اینترنت TD-LTE در بهار ۱۴۰۰ از شرکت تک‌نت است.

شرکت تک‌نت در تازه ترین جشنواره خود یک مودم، یک سیم‌کارت و یک بسته اینترنت ۴۰۰ گیگابایت یک ساله فقط به قیمت ۲.۷۴۳.۰۰۰ تومان به مشتریان می‌دهد. در صورت اتمام بسته، قابلیت تمدید یا خرید حجم برای کاربر وجود دارد.

قیمت این بسته در شرایط عادی ۳.۴۸۰.۰۰۰ تومان است که این روزها با ۷۰۰ هزار تومان تخفیف ارائه شده است. همراه با خرید این بسته اینترنت تی‌دی‌ال‌تی، یک مودم هواوی B612 نیز دریافت می‌کنید که از هر دو نوع اینترنت ۴G و TD-LTE پشتیبانی کرده و بهترین مودم TD-LTE ایران است.

برای ثبت‌نام و خرید این بسته اینترنت به سایت شرکت تک‌نت مراجعه کنید.

گفتنی است جشنواره بهاره شرکت تک‌نت به طور محدود بوده و به محض پر شدن ظرفیت ثبت‌نام و ارائه سرویس، جشنوراه به پایان خواهد رسید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا