اپلیکیشن

با این اپلیکیشن از وای‌فای خود در برابر هکرها محافظت کنید

اولین گام برای امن‌سازی وای‌فای و جلوگیری از هک آن توسط هکرها یا افرادی که در اطراف شما هستند؛ انتخاب یک رمزعبور بسیار قوی و مستحکم است.

دومین گام، بررسی و اسکن دایمی شبکه وای‌فای برای شناسایی دستگاه‌ها و افرادی است که به وای‌فای شما متصل شدند.

تا هنگامی که شما این دو گام و اصل را رعایت کنید؛ احتمال نفوذ و هک شبکه وای‌فای شما بسیار پایین خواهد بود.

نرم‌افزارهای زیادی هستند که وای‌فای شما را برای دستگاه‌های متصل به آن اسکن می‌کنند. ما در سایت شبکه‌چی، چندین نرم‌افزار مانند Fing، کی به وای‌فای وصله و WiFi Device Scanner معرفی کردیم که قادر هستند افرادی که در وای‌فای شما پرسه می‌زنند یا بدان متصل شدند را یافته و اطلاعات‌شان را به شما معرفی کند.

اما چند روز پیش در وب‌گردی‌هایم به نرم‌افزار اندرویدی جالبی برخورد کردم که همزمان چندین کار برای شما انجام می‌دهد و واقعا کاربردی است.

اپلیکیشن WIFI PASSWORD WPA3 برخلاف نامش فقط برای شبکه‌های وای‌فای دارای استاندارد امنیتی یا پروتکل WPA3 نیست. این نرم‌افزار که تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بار از روی گوگل‌پلی دانلود شده است؛ کمک می‌کند تا برای هر هر شبکه وای‌فای خود یک رمزعبور بسیار قوی انتخاب کنید.

در حقیقت، یک تولیدکننده پسورد تصادفی است. وقتی این نرم‌افزار را نصب می‌کنید؛ ابتدا همه شبکه‌های وای‌فای اطراف شما را شناسایی می‌کند و بعد می‌توانید برای وای‌فای خودتان یک رمزعبور قوی انتخاب کنید. البته، همان‌طور که می‌دانید باید رمزعبور را در پنل مدیریتی روتر یا مودم روتر وارد و تنظیم کنید.

کار جالب این نرم‌افزار، دادن دسترسی به تنظیمات روزعبور وای‌فای در پتل روتر است تا زودتر و راحت‌تر بتوانید رمزعبور وای‌فای خود را عوض کنید. این نرم‌افزار از پروتکل‌های رمزنگاری WPA3 ،WPA2 ،WPA و WEP پشتیبانی می‌کند.

چندین ابزار در یک اپلیکیشن

خوب، انتخاب یک رمزعبور وای‌فای، تنها کار اپلیکیشن WIFI PASSWORD WPA3 نیست. می‌توانید با این نرم‌افزار، وای‌فای خود را اسکن کرده و فهرست کامل دستگاه‌های متصل به آن را مشاهده کنید. اطلاعات هر دستگاه، آدرس IP اصال به وای‌فای و نام آن به شما نمایش داده می‌شود.

تست سرعت وای‌فای، نمایش قدرت سیگنال‌های وای‌فای و یافتن وای‌فای قوی از دیگر ابزارها و قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند.

شاید تا کنون برای هریک از ویژگی‌های بالا یک نرم‌افزار روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده باشید ولی با نصب WIFI PASSWORD WPA3 فقط یک اپلیکیشن دارید که چندین کار انجام می‌دهد و گوشی خود را خلوت‌تر کرده‌اید.

اپلیکیشن WIFI PASSWORD WPA3 را از لینک زیر برای گوشی‌های اندرویدی به رایگان دانلود کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا