اپلیکیشن

اپلیکیشن Wi-Fi Explorer Pro 3 با پشتیبانی از بیگ سور و اپل سیلیکون منتشر شد

اپلیکیشن Wi-Fi Explorer Pro یکی از بهترین ابزارهای وای‌فای برای بررسی وضعیت اتصال و بهبود آن روی پلتفرم مگ او اس است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند تحلیل دقیقی از فرکانس‌های رادیویی و باندها روی وای‌فای خود داشته باشند و بررسی کنند قدرت سیگنال‌دهی وای‌فای در کدام نقاط خوب و در کدام نقاط ضعیف است.

اکنون، نسخه ۳ این نرم‌افزار با پشتیبانی از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل مک‌او‌اس (macOS Big Sur)، جدیدترین پردازنده موبایل اپل (Apple Silicon) و ویژگی‌های جدید دیگری منتشر شده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید Wi-Fi Explorer Pro 3، ستون‌های پروفایل سفارشی است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از ستون‌ها کاملا سفارشی و مطابق نیاز خودتان بسازید که برای سناریوهای مختلف تعمیر و رفع عیب وای‌فای مفید هستند.

مثلا، اگر شما دائما با Hotspot 2.0 مشکل دارید و مدام باید مشکلات آن را رفع کنید؛ می‌توانید یک ستون سفارشی بسازید که اطلاعات Hotspot 2.0 را نمایش می‌دهد. همین‌طور، می‌توانید ستون‌های دیگری برای HESSID و Vendor Type و غیره بسازید.

اگر در حال استفاده از یک شبکه مش وای‌فای هستید؛ می‌توانید یک ستون اختصاصی بسازید که اطلاعات و مشخصات شبکه مش وای‌فای شما را نمایش دهد.

نرم‌افزار وای‌فای اکسپلورر پرو به شما اجازه می‌دهد هر لحظه فقط ستون‌های خودتان را مشاهده کرده و سریعا از وضعیت اینترنت و وای‌فای یک گزارش آنی دریافت کنید. این ستون‌ها به شما در عیب‌یابی شبکه و وای‌فای یا بهبود کیفیت اینترنت بسیار کمک می‌کنند.

بهترین ابزار تحلیل وای‌فای در مک‌او‌اس

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم وای‌فای اکسپلورر پرو، توانایی مقایسه دو شبکه مختلف با یکدیگر است. می‌توانید به صورت فیلد به فیلد دو شبکه وای‌فای را با یکدیگر مقایسه کنید تا به پیکربندی و تنظیمات نادرست اکسس‌پوینت‌ها در یک SSID یا ظرفیت‌های چند SSID مختلف برسید.

برخی از ویژگی‌های مهم دیگر برنامه Wi-Fi Explorer Pro 3 به شرح زیر هستند:

ستون‌هایی از میان بیش از ۵۵۰ فیلد موجود اضافه کنید.

پین و تغییر نام برخی ستون‌ها

مشاهده اطلاعات یک کلاینت خاص

یافتن و مشاهده اطلاعات شبکه‌های همسایه

افزودن برخی تنظیمات و فیلترها

مدیریت بهتر تفسیرها

راهنمای جامع و کامل جدید

تقریبا می‌توان گفت Wi-Fi Explorer Pro 3 بهترین اپلیکشن آنالیز و تفسیر شبکه‌های وای‌فای در مک‌او‌اس است. این برنامه به ویژه برای افرادی که شبکه‌های وای‌فای سازمانی و شرکتی را مدیریت می‌کنند؛ یک ابزار بسیار ضروری و فوق‌العاده کاربردی است.

برای ارتقا به نسخه جدید باید هزینه پرداخت شود اما اگر WiFi Explorer Pro را از قبل داشته یا بعد از ۱ جولای ۲۰۲۰ خریداری کردید؛ می‌توانید به طور رایگان به Wi-Fi Explorer Pro 3 ارتقا دهید.

برای دانلود نسخه آزمایشی این اپلیکیشن به وب‌سایت intuitibits بروید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا