راهنمای خرید

ارزان‌ترین اینترنت همراه چیست؟ سرعت و کیفیت اینترنت ۴G ولی قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE

سرویس اینترنت ۳۶۰ مبین‌نت با مودم MN4200 یا هواوی B612

دوست دارید اینترنت همراه اول ولی با قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE داشته باشید؟ همه‌جا از اینترنت موبایل استفاده کنید ولی پول زیادی برای بسته‌های اینترنت همراه اول ندهید و برعکس بسته‌های اینترنت پرحجم و بلندمدت چند صد گیگابایتی داشته باشید؟

احتمالا شما هم یکی از افرادی هستید که این روزها به دنبال ارزان ترین اینترنت موبایل یا به صرفه ترین بسته‌های اینترنت FDD است.

همه می‌دانیم که بسته‌های اینترنت همراه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل چقدر گران قیمت هستند. پس از حذف بسته‌های بلندمدت این اپراتورها در فروردین ماه، عملا اینترنت همراه این اپراتورها فقط برای مصارف ضروری بیرون از خانه مناسب است و دیگر برای دانلود و استریم و بازی در داخل خانه اصلا به صرفه نیست.

اینترنت همراه شاتل موبایل و رایتل به مراتب ارزان تر است ولی باز بسته‌های بلندمدت و پرحجم آن‌ها هزینه زیادی روی دست کاربران می‌گذارد؛ به‌ویژه کاربرانی که در ماه چند صد گیگابایت مصرف ترافیک اینترنت دارند.

بیشتر بخوانید: کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل

پس، اجازه بدهید شما را منتظر نگذاریم و سراغ سرویس و اینترنتی برویم که این روزها، به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت FDD-LTE یا ۴G LTE است. اینترنتی که همان اینترنت همراه اول است ولی با قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE.

ارزان‌ترین اینترنت همراه و بسته اینترنت FDD

سرویس اینترنت ۳۶۰ مبین‌نت که از مدت‌ها پیش برای دسترسی مشتریان و کاربران این اپراتور به اینترنت در مناطقی که هنوز TD-LTE در دسترس نبود؛ اینک همگانی شده و در بسیاری از سایت‌ها، کانال‌های تلگرامی، صفحات دیوار و … سیم‌کارت و مودم آن به فروش می‌رسد.

مودم و سیم کارت مبین نت

سرویس ۳۶۰ مبین نت همان اینترنت FDD یا ۴G LTE است و مشتری با مودم مبین‌نت به دکل‌ها و آنتن‌های موبایل همراه اول وصل شده و از اینترنت همراه اول استفاده می‌کند ولی قیمت بسته‌های اینترنت آن مشابه بسته‌های اینترنت TD-LTE مبین‌نت است که خیلی ارزان‌تر از بسته‌های اینترنت همراه اول هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بسته اینترنت TD-LTE مبین نت در سال ۱۴۰۱

این سرویس که به سرویس رومینگ مبین نت نیز معروف است؛ همراه با مودم‌های MN4200 (همان یوتل L443) یا مودم هواوی B612 و سیم‌کارت ۴.۵G ارائه می‌شود و معمولا، در اولین خرید شما یک بسته اینترنت ۶ ماهه یا ۱۲ ماهه با ظرفیت بالا هم دارید و پس از آن می‌توانید بسته‌های اینترنت ارزان قیمتی برایش خریداری و استفاده کنید.

مودم مبین نت ۴۲۰۰

مثلا الان مودم مبین‌نت MN4200 با سه ماه اینترنت و ۳۰ گیگابایت رایگان به همراه سیم‌کارت FDD این شرکت فقط ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در سایت‌های دیوار و شیپور و کانال‌های تلگرامی هم می‌توانید سیم‌کارت ۳۶۰ مبین نت را به تنهایی خریداری کرده و روی مودم‌های آنلاکی مانند یوتل L443 و هواوی B612 و هر مودم ۴G FDD دیگر استفاده کنید و ارزان ترین بسته اینترنت همراه را داشته باشید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا