اخبار ایران

وزیر ارتباطات: زائرین اربعین از خدمات رومینگ اپراتورهای ایرانی استفاده نکنند

وزیر ارتباطات در اظهارنظری تامل‌برانگیز از زائران اربعین حسینی خواست از خدمات رومینگ استفاده نکنند.

«محمدجواد آذری جهرمی» می‌گوید زائران اربعین جز در موارد ضروری سراغ خدمات رومینگ نروند؛ به ویژه اینکه از خدمات رومینگ اینترنت استفاده نکنند چون هزینه‌های گرانی دارند.

وزیر ارتباطات در یک گفت‌وگوی رادیویی و در پاسخ به سوالی پیرامون هزینه‌های بالای رومینگ تلفن و اینترنت در عراق و ایام اربعین گفت: «رومینگ سرویس گرانی است و به دلیل بالا بودن نرخ خدمات رومینگ در عراق توصیه می‌شود مردم از سیم‌کارت عراقی استفاده کنند.»

آذری جهرمی می‌گوید زائران حتما از داخل خود خاک عراق سیم‌کارت عراقی خریداری کنند و از سیم‌کارت‌های اپراتورهای عراقی در خاک ایران جلوگیری کنند. وی می‌گوید اپراتورهای عراقی در خاک این کشور سرویس‌های بهتر و ارزان‌تری ارائه می‌کنند و قرار است در موکب‌های بزرگ نیز اینترنت رایگان بدهند.

قرار است به‌زودی فهرست اپراتورهای عراقی، نرخ مکالمه از عراق به ایران، قیمت‌ها، بسته‌های مختلف و سیم‌کارت‌های آن‌ها اعلام شود.

وزیر ارتباطات می‌گوید در موکب‌های ایرانی لب مرز و محورهای ترددی زائران، سرویس‌هایی مستقر شده است تا اینترنت رایگان ارائه شود: «اینترنت رایگان در نقاط مرزی وجود دارد و مجموعه های ما موکب هایی در نقاط مرزی دایر کردند.»

در خبر دیگری، اعلام شده تعرفه مکالمات برای زائرین اربعین ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا