اخبار ایران

مادربردهای سری Z490 ایسوس در ایران معرفی شدند: وای‌فای ۶ و اترنت ۲.۵G و ۱۰G

ایسوس ایران در رویداد آنلاینی که یکشنبه این هفته داشت؛ به طور رسمی از مادربردهای سری Z490 خود رونمایی کرد. ایسوس، اولین شرکتی است که از مادربوردهای سری Z490 در ایران رونمایی می‌کند.

مادربوردهای گیمینگ جدید ایسوس

در این مراسم ابتدا، مادربوردهای قدرتمند ROG MAXIMUS XII معرفی و ویژگی‌های آن‌ها بررسی شد:

«از ویژگی مادربردهای سریROG MAXIMUS XII، مدار تغذیه دچار تغییرات مجدد شده و ایسوس از مدار تغذیه به اصطلاح تیمی در این سری استفاده کرده است. در کنار آن نیز قطعات به کار گرفته شده، از بهترین های موجود در دنیای الکترونیک بوده تا عملکردی دقیق و بی نقص داشته باشند. خنک سازی نیز در مادربردهای ROG بهتر از پیش به اجرا در آمده است، هیت سینک های حجیم و بزرگ که توسط لوله های حرارتی به جای جای مادربرد اتصال دارند،استفاده از پد های حرارتی جدید که ارتباط قطعات گرماده را با هیت سینک ها به منظور هدایت سریعتر گرما بهبود بخشیده است.» 

در این رده ایسوس مادربوردهای ROG MAXIMUS XII EXTREME و ROG MAXIMUS XII FORMULA و ROG STRIX Z490-E GAMING را دارد که در این رویداد هریک از آن‌ها به طور جداگانه معرفی شدند.

ایسوس می‌گوید مادربوردهای گیمینگ جدید سری Z490 این شرکت، از شبکه بی‌سیم جدید WiFi 6 و شبکه کابلی ۱۰G و ۲.۵G سود می‌برند تا در هنگام بازی و استریم، گیمرها با مشکلات پهنای باند شبکه مواجه نشوند.

در این مادربوردهای یک ویژگی اساسی برای شبکه هم هست. ویژگی Ai Network به صورت هوشمند و با در نظر گرفتن نوع کاربری سیستم، ترافیک شبکه را مدیریت کرده و برحسب اولویت کاربر، بسته‌های اطلاعات در شبکه را ارسال و دریافت می کند.

ایسوس برای مادربردهای جدید خود هوشمند سازی را به حد اعلا رسانده است. اورکلاکینگ هوشمند، خنک سازی هوشمند و شبکه هوشمند به صورت حرفه ای تنظیمات مرتبط به هر بخش را برای کاربران به طور خودکار انجام می دهد.

مادربوردهای سری TUF GAMING Z490

در ادامه، مادربوردهای سری TUF GAMING Z490 معرفی شدند. 

در این نسل از مادربردهای ایسوس، مدار چاپی شش لایه به همراه ۲ اونس مس اضافه در بین لایه های PCB، علاوه بر دوام بالاتر و عملکرد بهتر قطعات، مادربرد به دلیل مقاومت کمتر مسیرها،خنک تر کار می کند. کارت صوتی حرفه ای، پشتیبانی از حافظه های DDR4 با فرکانس و حجم بالا از دیگر خصیصه های این نسل جدید است. شبکه گیمینگ حرفه ای نیز در این مادربردها به کار گرفته شده تا تقریباً همه نیازهای گیمرها با بودجه ای متوسط برطرف گردد.

مادربورد سری جدید ProArt

پس از آن نوبت به معرفی سری جدید ProArt ایسوس رسید. مادربرد ProArt Z490-CREATOR 10G ایسوس به منظور استفاده کاربران حرفه ای، طراحان، تصویرسازان و مهندسان طراحی و تولید شده است.

این مادربرد به طور ویژه ابزاری بهبود یافته برای این قشر از کاربران تلقی می شود. دو پورت Thunderbolt™ ۳ Type-C، کارت شبکه HYPER 10G LAN، مدار تغذیه ۱۲+۲ DrMOS، و نرم افزار ProArt Creator Hub بهره وری را برای کاربران حرفه ای به حد اعلا با این مادربرد جدید همراه ساخته است.

در انتها نیز محصولات و سخت‌افزارهای جانبی ایسوس از جمله کیس گیمینگ جدید ROG STRIX Helios با فرم فاکتور Mid-Tower ATX معرفی شد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا