اخبار ایران

امکان ارایه سرویس‌های شاتل بر بستر فیبر نوری در تمام مراکز مخابراتی تهران فراهم شد

شاتل اعلام کرد از امروز اینترنت پر سرعت ثابت این شرکت در همه مراکز مخابراتی تهران و روی هر بستری ارائه می‌شود.

دیگر مهم نیست در هر مرکز مخابراتی شهر تهران از چه خطوط و بستری استفاده می‌شود؛ اینک حتی روی خطوط فیبرنوری مراکز مخابراتی نیز سرویس اینترنت +ADSL2 شاتل ارائه می‌شود.

شاتل در اطلاعیه خود آورده است:

«پس از مدت‌ها انتظار همه‌ی متقاضیانی که پیش از این با توجه به محدودیت‌ِ دریافت سرویس بر روی خطوط فیبر نوری، موفق به دریافت سرویس‌های شاتل نشده‌اند، می‌توانند در زودترین هنگام برای دریافت سرویس با شرایط ویژه اقدام کنند

بسیاری از کاربران تهران وقتی به مراکز مخابراتی برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت ثابت +ADSL2 مراجعه می‌کردند؛ با این جواب روبرو شده که چون خطوط این مرکزداده فیبرنوری است؛ امکان ارائه سرویس روی آن‌ها میسر نیست.

شاتل بر این باور است که اکنون با برداشتن محدودیت ارائه سرویس روی بسترهای مخابراتی فیبرنوری، کاربران استقبال زیادی از سرویس‌های این شرکت خواهند داشت؛ لذا اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کردند.

متقاضیان می‌توانند برای بهره‌گیری از شرایط استثنایی فروش از روش‌های خرید آنلاین و تماس تلفنی با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ اقدام و این خدمات را در قالب پیشنهادهای ویژه در زودترین هنگام و به ساده‌ترین روش دریافت کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫5 دیدگاه ها

    1. قبلا نمی‌شود روی بستر فیبرنوری مخابرات سرویس ADSL2 داد که از الان میسر است
      روی همین بسترها هم می‌شود سرویس VDSL داد ولی باید ابتدا تجهیزات لازم در کافوهای نزدیک به محل سکونت مشتری نصب شوند

  1. دارم از فیبرنوری مخابرات استفاده می کنم و بعد از سال ها عذاب از شر +adsl2 خلاص شدم و با توجه به قیمت و کیفیت و سرعت اصلا صرف نداره بخوای صرف نظر کنی، حالا شاید اونی که خطش شانسی فیبر شده و نخواد بره دنبال فیبر و مودمش هم بخره بدردش بخوره که انگشت شمارن.

  2. من امروز ۲۷ مهر با شاتل تماس گرفتم برای مرکز مخابراتی مفتح تهران. گفتند فعلا برای این مرکز نداریم! پس این خبر درست نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا