اخبار ایران

۲۰ درصد تخفیف ۴۸۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE یک ساله به همراه مودم و سیم‌کارت

جدیدترین طرح جشنواره شرکت آسیاتک شامل ۲۰ درصد تخفیف اینترنت تی‌دی‌ال‌تی یک ساله است.

آسیاتک می‌گوید افرادی که مشکل جابه‌جایی دارند و باید در هر کجا از اینترنت استفاده کنند ولی می‌خواهند از یک اینترنت پرسرعت ثابت بهره ببرند؛ بهتر است سراغ اینترنت TD-LTE به جای اینترنت ADSL بروند.

آسیاتک سرویس اینترنت ثابت TD-LTE را با حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت و قیمت مشابه ایرانسل ارائه می‌دهد ولی در جدیدترین جشنواره خود ۲۰ درصد تخفیف برای کاربران جدید قائل شده است.

به این تریبت که یک سال اینترنت TD-LTE با حجم ۴۸۰ گیگابایت به همراه مودم هواوی B612 یا همان TF-i60 ایرانسل و سیم‌کارت به قیمت ۲.۷۸۴.۰۰۰ تومان است.

افرادی که این سرویس اینترنت را خریداری کنند؛ برای یک سال با خیال راحت می‌توانند مودم TD-LTE را همراه خود به هر کجا ببرید و خیلی سریع در کمتر از چند دقیقه به اینترنت پرسرعتی وصل شوند.

آسیاتک گفته است متقاضیان این سرویس جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۱۵۴۴ یا ۹۱۰۱۰۰۰۰ تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید قیمت اینترنت TD-LTE دیگر سرویس‌دهنده‌ها را هم ببینید؛ می‌توانید جدول مقایسه قیمت‌های بسته‌های اینترنت TD-LTE شرکت‌های مختلف را نگاهی بیندازید.

به طور کلی، قیمت اینترنت تی‌دی‌ال‌تی از ADSL گران‌تر و از اینترنت همراه (۴G) ارزان‌تر است و برای مصارفی مانند دانلود، وب‌گردی زیاد، تماس تصویری، ویدئوکنفرانس و آپلود فایل مناسب به نظر می‌رسد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ادمین اگر میشه پاسخ منو بدید من تازه میخوام adsl بخرم از شاتل چون تا حالا مشکل پورت وجود داشت و تا به حال اینترنت ثابت نداشتم و میخوام بدونم اگر برم مودم بخرم و ببینن خطم کشش لازم نداره یا سرعت خیلی بدی میده این مودم رو دست من میمونه بنظر شما چیکار کنم که مطمئن بشم سرعت خوب میگیرم به خود شاتل میگم میگه تنها راهش اینه که از خودمون مودم بخرید و اینا ولی مودم های خودشون هم گرونن هم بیخود با تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام
      برای سرویس اینترنت ADSL شاتل ثبت‌نام کنید و از خودشان مودم بگیرید و اینترنت را راه‌اندازی کنید.
      بعد اگر دیدید که خط شما کشش لازم را دارد و سرعت خوبی می‌دهد و الان نیاز دارید مودم قوی‌تری بگیرید؛ اون‌وقت سراغ خرید مودمی از بازار بروید و جایگزین مودم شاتل کنید. مودم شاتل را راحت می‌شود در دیوار و شیپور با قیمت بالا فروخت.
      در ضمن این نکته اساسی را بدانید که تفاوت مودم‌ها عمدتا روی وای‌فای و امکانات نرم‌افزاری مودم است و در سرعت اینترنت تفاوت چندانی باهم ندارند. بنابراین؛ زمانی شما نیاز به مودم قوی دارید که نیاز به وای‌فای دو بانده و کلی امکانات داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا