اخبار ایران

افتتاح ششمین سایت ۵G ایرانسل در جزیره کیش

امروز، ایرانسل از ششمین سایت ۵G خود در جزیره کیش رونمایی کرد. این سایت فایوجی به طور عمومی در دسترس مردم ساکن این شهر قرار دارد و می‌توانند از طریق گوشی هوشمند یا مودم ۵G به آن وصل شوند.

دومین سایت ۵G ایرانسل در بیرون از شهر تهران با حضور مدیرعامل ایرانسل راه‌اندازی شد. «بیژن عباسی آرند» در این مراسم وعده داد به‌زودی در نقاط دیگر کشور هم سایت‌های فایوجی جدید این شرکت راه‌اندازی شوند.

به گفته مدیرعامل ایرانسل، افرادی که در نزدیکی این سایت هستند؛ می‌توانند از طریق گوشی‌های ۵G به طور مستقیم به اینترنت ۵G وصل شوند. افرادی هم که گوشی ۵G ندارند؛ می‌توانند از طریق هات‌اسپات و مودم ۵G به صورت وای‌فای از اینترنت پرسرعت سود ببرند.

در این مراسم، پخش ویدئو ۴K‌ و استفاده از دوربین‌های VAR به عنوان دو کارکرد ۵G به عنوان تست، انجام شد. این سایت ۵G از ۱۶ اسفندماه در اختیار مردم این جزیره و مسافران قرار گرفته است.

خدمات این سایت، از طریق دکل اشتراکی منطقه آزاد کیش ارائه شده است و مرکز تجاری کیش (بازار بزرگ کیش) تحت پوشش آن قرار دارد. ساحل مرجان، اسکله بزرگ و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، از جمله مراکز مهم واقع در محدوده این سایت هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا