اخبار ایران

عرضه و ثبت‌نام از سرویس‌های اینترنت فیبرنوری تانوما در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷

شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷، انواع سرویس‌ها و تعرفه‌های اینترنت فیبرنوری FTTH را معرفی و ثبت‌نام می‌کند.

مدتی است که مخابرات ایران اقدام به ارایه سرویس اینترنت فیبرنوری با نام «تانوما» کرده است. در اینترنت تانوما از بسترهای فیبرنوری استفاده می‌شود و دیگر کابل‌های مسی حامل اطلاعات نیستند. روی فیبرنوری سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافته و از ۵۰ مگابیت آغاز می‌شود و تا ۳۰۰ مگابیت می‌رسد. 

اکنون؛ مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام به طور گسترده‌ای در حال معرفی و ثبت‌نام سرویس‌های مختلف تانوما است. در گفت‌وگو با یکی از کارشناسان فنی این شرکت؛ بیان کردند که مخابرات ایران می‌تواند در سراسر کشور، سرویس‌های مختلف اینترنت فیبرنوری FTTH را عرضه کند. 

مسئول غرفه تانومای شرکت مخابرات ایران گفت؛ اگر در منطقه و محدوده کاربر از قبل کابل فیبرنوری کشیده شده باشد که فقط باید برای اتسال سرویس اقدام کرد و در غیر این صورت مخابرات ایران می‌تواند اقدام به کابل‌کشی فیبرنوری برای آن کاربر یا مجتمع مسکونی و اداری کند. البته، برخی از این سرویس‌ها شامل کابل‌کشی فیبرنوری داخلی ساختمان هم هستند.

اینرنت FTTH یکی از رایج‌ترین و پرسرعت‌ترین انواع اینترنت در دنیا است که به کاربران خانگی ارایه می‌شود. در این سرویس؛ سرعت و پهنای‌باند بسیار بالایی برای مصارف مالتی‌مدیا، استریم ویدیو، بازی و غیره در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

سرویس‌های اینترنت FTTH تانوما بسیار متنوع و با سرعت و حجم‌های مختلف ارایه می‌شوند که باید هر مشتری متناسب با نیاز خود؛ یک سرویس را انتخاب کند. در تهران؛ سرویس‌های ۱۶ مگابایت به بالا تا ۵۰ مگابیت با ترافیک‌های ۱۵ و ۳۰ گیگابایت و در صورت نیاز بیشتر عرضه می‌شود. 

در سراسر کشور هم سرویس‌هایی با حداقل سرعت ۵۰ مگابیت حجم ترافیک‌های متنوعی عرضه می‌شود. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. دوست دارم نظرتون و راجب این سرویس بدونم، الان من میخوام تهیه کنن از مخابراب ، میدونم در حالت نرمال از‌Adsl بهتره ولی نمیدونم توی ایران الان به ثبات رسیده؟ به نظرتون منتقی هست این کار و انجام بدم؟ ممنون

    1. حقیقت‌اش هنوز خودم امتحانش نکردم و از کیفیت آن اطلاعاتی ندارم

      بررسی کنید ببینید در منطقه شما ارایه می‌شود یا خیر و چه قیمت‌هایی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا