اخبار ایران

ایسوس ایران گارانتی محصولات شبکه‌اش را به شرکت آونگ سپرد

ایسوس ایران طی نشست خبری اعلام کرد برای عرضه و خدمات پس از فروش محصولات بخش شبکه‌اش با شرکت آوانگ همکاری خواهد کرد.

از این پس، محصولات شبکه ایسوس از جمله سیستم‌های مش وای‌فای، روترهای بی‌سیم، مودم‌های VDSL، آداپتورهای شبکه و دیگر محصولات شبکه خانگی و SOHO این شرکت توسط آوانگ در بازار ایران عرضه و گارانتی می‌شوند.

آونگ اعلام کرده است روی محصولات شبکه ایسوس ۳۶ ماه گارانتی می‌دهد و این گارانتی و خدمات پس از فروش شامل روزهای تعطیل هم می‌شوند.

آونگ پیش از این، با ادغام با شرکت وردسان توانست عرضه و گارانتی محصولات تندا در ایران را نیز برعهده بگیرد و اکنون با افزوده شدن محصولات شبکه ایسوس، سبد محصولات این شرکت گسترده‌تر و متنوع‌تر خواهد شد.

سبد کالایی شرکت آونگ در حوزه شبکه شامل دو بخش SOHO و Enterprise می‌شود. اکنون، این شرکت علاوه بر ایسوس و تندا، برندهای شبکه میکروتیک، آی‌پی‌کام، اشنایدر و سانت را برعهده دارد.

آونگ یکی از شرکت‌های قدیمی در بازار سخت‌افزار ایران بوده و معمولا خدمات پس از فروش و گارانتی خوبی عرضه می‌کند. در حال حاضر، این شرکت نزدیک به ۱۵ دفتر خدمات پس از فروش در شهرهای بزرگ ایران دارد و انواع سرویس‌های گارانتی و تعویض را روی محصولات برندهای مختلف عرضه می‌کند.

ایسوس نیز یکی از برندهای مطرح و معتبر بازار شبکه است و محصولات این شرکت از دیرباز در بازار ایران حضور دارند و کاربران ایرانی ازشان استقبال خوبی کردند. محصولات شبکه ایسوس با فناوری‌های انحصاری و متمایز این شرکت مانند AiMesh و AiProtection و AiCloud و همین‌طور AiRadar وارد بازار می‌شوند.

امیدواریم که همکاری دو شرکت معتبر ایسوس و آونگ باعث عرضه و حضور بیشتر محصولات شبکه ایسوس در بازار ایران شود و شاهد باشیم که محصولات متنوع‌تر و به‌روزتری از این برند پشت ویترین فروشگاه‌ها یا خرده‌فروشی‌های آنلاین جلوه کنند و کاربران بتوانند از کیفیت و کارایی بالای آن‌ها سود ببرند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا