تاروپود

عکس‌های قابل تامل و تفکربرانگیز درباره فرهنگ استفاده از وای‌فای

گاهی اوقات یک عکس و طرح بهتر از هزاران کلمه و ده‌ها کتاب و مقاله می‌تواند ذهن مخاطب را به واکنش وادار کند و پیام خودش را برساند.

شاید ده‌ها و صدها مطلب درباره امنیت وای‌فای، تاثیرگذاری وای‌فای عمومی یا اتصال به وای‌فای رایگان، فرهنگ استفاده از اینترنت و گوشی و ارتباطات بی‌سیم خوانده باشید ولی مطمئن هستم طرح‌های بسیار زیبای آقای «داویده بونازی» تاثیر بیشتری روی شما خواهند گذاشت.

«داویده بونازی» یک طراح خلاق است که طرح‌هایی ساده ولی تامل‌برانگیز و متفکرانه درباره عادت‌های عمومی مردم، چالش‌های مهم زندگی بشر، جنبه‌های منفی استفاده از فناوری و مسایل دیگر منتشر می‌کند.

این طراح عکس‌های زیادی درباره فرهنگ استفاده از فناوری دارد ولی اینجا می‌توانید سه عکس از او پیرامون وای‌فای و فرهنگ استفاده از آن ببینید:

با نگاه کردن و تامل در این عکس‌ها و طرح‌ها، در ابتدا جملات و پیام‌های ظاهری و ساده‌ای در ذهن شکل می‌گیرد ولی اگر کمی بیشتر تفکر کنید و این طرح‌ها را بسط دهید؛ به معانی عمیق بزرگی خواهید رسید که واقعا زندگی روزانه همه ما را درگیر خود کرده‌اند.

من دوست ندارم اینجا پیام‌های این طرح‌ها را برملا کنم؛ بلکه از خوانندگان عزیز دعوت می‌کنم خودشان چنین طرح‌هایی را تجزیه و تحلیل کنند و برای من بنویسند که به چه درک‌هایی رسیدند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا