اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن: یافتن نزدیک‌ترین وای‌فای‌های امن و قابل اعتماد با Wifi Master Key

اپلیکیشن‌های زیادی روی اندروید و iOS برای یافتن وای‌فای‌های رایگان و عمومی عرضه شده است.

ما یکی از بهترین نرم‌افزارهای این حوزه به نام WiFi Map را معرفی کردیم که نقشه همه وای‌فای‌های نزدیک محل شما را نشان می‌دهد. همین‌طور، اپلیکیشن دیگری به نام WiFoX را برای یافتن بهترین وای‌فای‌ها و رمزعبور آن‌ها در فرودگاه‌ها معرفی کردیم.

حالا، امروز می‌خواهیم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های معروف وای‌فای‌یاب را معرفی کنیم. اپلیکیشنی که یک تفاوت اساسی با دیگر نرم‌افزارهای این حوزه دارد و به شما نزدیک‌ترین وای‌فای‌های رایگان و عمومی امن را پیشنهاد می‌دهد.

اپلیکیشن Wifi Master Key با یک لمس ساده، فهرستی از نزدیک‌ترین وای‌فای‌های اشتراکی به شما نشان می‌دهد. وای‌فای‌های اشتراکی گونه‌ای از شبکه‌های وای‌فای هستند که دارای رمزعبور بوده ولی به هر دلیلی صاحب وای‌فای آن رمزعبور را در اختیار دیگران قرار داده است. 

وای‌فای هتل‌ها بهترین مثال برای وای‌فای اشتراکی است. وقتی شما وارد هتل می‌شوید؛ وای‌فای هر طبقه یا لابی بدون رمز نیست و شما می‌توانید با درخواست از متصدی‌های هتل، آن رمزعبور را دریافت کنید. این کار باعث می‌شود رمزعبور فقط میان افراد مطمئن و قابل اعتماد بچرخد و هر کسی از هر جایی نتواند به وای‌فای وصل شود.

فقط وای‌فای‌های امن را ببینید

غالب نرم‌افزارهای جست‌وجوگر وای‌فای، سعی می‌کنند وای‌فای‌های رایگان و عمومی را اعم از آن‌هایی که رمزعبور دارند و ندارند را فهرست کنند ولی نرم‌افزار Wifi Master Key فقط وای‌فای‌های امن و قابل اعتماد را فهرست کرده و به شما پیشنهاد می‌دهد.

مزیت دیگر نرم‌افزار Wifi Master Key این است که قوی‌ترین وای‌فای را هم به شما نشان می‌دهد تا بتوانید به وای‌فای‌های سریع‌تری وصل شوید.

نیازی نیست شما رمزعبور یا اطلاعاتی وارد کنید و به محض اینکه روی گزینه Connect روبروی هر شبکه وای‌فای بزنید؛ به طور خودکار گوشی تلفن همراه یا تبلت شما به آن وای‌فای وصل می‌شود.

به گفته سایت طراح Wifi Master Key، این اپلیکیشن برای ۲۰۰ کشور دنیا فعال شده است و از ۱۹ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. یک نرم‌افزار هک وای‌فای نیست و شما بدون اجازه وارد یک وای‌فای نمی‌شوید.

قطعا در ایران وای‌فای‌های کمتری نشان می‌دهد چون اصولا در ایران زیاد شبکه وای‌فای نداریم ولی در خارج از کشور، یک اپلیکیشن بسیار مفید و ضروری است. به‌ویژه برای افرادی که دایما در حال سفر و ماموریت هستند و از یک کشور به کشور دیگر و از شهری به شهر دیگری می‌روند و باید همیشه به اینترنت وصل باشند.

نگته مهم گفتنی دیگر، اگر داریم از اتصال به وای‌فای امن با نرم‌افزار Wifi Master Key حرف می‌زنیم؛ به معنای این نیست که دیگر خیال‌تان راحت و هر وای‌فایی که این نرم‌افزار نشان داده ۱۰۰ درصد امن است.

باید تمام نکات اتصال به یک وای‌فای عمومی را هم در اینجا رعایت کنید. لینک‌های دانلود این اپلیکیشن برای اندروید و iOS در زیر هستند:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا