گزارش آگهی

کامپیوترهای کوچک ایسوس PB61V معرفی شدند

شرکت ایسوس به تازگی کامپیوترهای کوچک سری PB61V را معرفی کرده است که از سخت افزاری قدرتمند با طراحی جمع و جور برخوردار هستند.  این سری از مینی پی‌سی جدید ایسوس می تواند برای مصارف رده تجاری و سازمانی، اتاق‌های کنفرانس و کیوسک فروشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سری PB61V ایسوس از نسل دهم پردازنده‌های اینتل و حافظه‌های پرسرعت DDR4 با فرکانس ۲۹۳۳ مگاهرتز برخوردار است.

مهندسی شده برای نهایت کارایی

با به کارگیری جدیدترین سری پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل، کامپیوترهای کوچک PB61V ایسوس می‌توانند کاملا جوابگوی بارهای پردازشی سنگین باشند. همچنین، حافظه RAM با امکان ارتقا پذیری تا ۶۴ گیگابایت با فرکانس ۲۹۳۳ مگاهرتز کارایی شما را برای استفاده از چندین برنامه به صورت همزمان افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، طراحی ذخیره سازی دوگانه که شامل یک اسلات M.2 با رابط PCI-Express 3.0 X4 و یک پورت برای هارد دیسک‌های ۲.۵ اینچی می شود، سرعت بسیار بالایی برای پردازش‌های شما و انتقال اطلاعات در اختیار شما می‌گذارد.

اتصالات گسترده و پشتیبانی از وضوح ۴K

این مینی پی‌سی از جدیدترین و پرسرعت‌ ترین اتصالات پشتیبانی می‌کند؛ در قسمت جلو دستگاه دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A و یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C دیده می‌شود. افزون بر این، در قسمت پشت دستگاه چهار پورت USB 3.2 Gen 1 دیده می شود.

در بخش خروجی تصویر نیز بسته به مدل، درگاه های HDMI 2.0، VGA، Com و Display Port به همراه پورت شبکه LAN قرار گرفته است.

همچنین، این کامپیوتر کوچک از شبکه بی سیم و پرسرعت WiFi 6 نیز برخوردار است. برای اتصالات دیگر قطعات بی سیم نیز شبکه Bluetooth 5.0 نیز دیده می شود.  همچنین با استفاده از نسل جدید پردازشگرهای گرافیکی UHD 630، این مینی پی سی می تواند تصاویر و ویدیوهای شما را با وضوح ۴K نمایش دهد.

قابل نصب با استاندارد VESA به همراه چندین راهکار حفاظتی

مینی پی‌سی‌های سری PB61V از ظاهری ساده و زیبا با ساختار مستحکم فلزی همراه هستند. همچنین با برخورداری از استاندارد VESA می توان این دستگاه را به راحتی در پشت مانیتورها نصب کرد تا فضای کار بیشتری در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، اسلات قفل یکپارچه Kensington این می


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا