گجت

مایکروسافت سرفیس گو با Gigabit LTE وارد بازار شد

شرکت مایکروسافت اوایل سال مدل کوچک‌تر و ارزان‌تری از تبلت هیبریدی سرفیس گو خود معرفی کرد.

مایکروسافت Surface Go از صفحه‌نمایشی ۱۰ اینچی و وزنی ۵۱۵ گرم سود برده و برای حمل و نقل بهتر از سرفیس پرو است.

حالا، نسخه مجهز به مودم Gigabit LTE  این دستگاه از ۲۰ نوامبر وارد بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را پیش خرید کنند.

این مدل از سرفیس گو به مودم کوالکام اسنپ‌دراگون X16 مجهز شده است که سرعت دانلود اینترنت روی شبکه‌های ۴G LTE را به مرز یک گیگابیت می‌رساند. 

همان مودمی که برای اولین بار با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به دنیای اسمارت‌فون‌ها آمد و روی گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۸ و نظایر این‌ها شاهدش بودیم و یکی از بهترین مودم‌های LTE بازار است.

ترکیب سخت‌افزار و نرم‌افزار مایکروسافت با مودم پیشرفته و فوق سریع کوالکام می‌تواند دستگاهی ایده‌آل برای کاربران دایم در سفر یا جابه‌جایی بسازد.

از حراجی‌ها بخرید

البته، خود تبلت هیبریدی سرفیس گو به طور پیش‌فرض یک مودم LTE Cat 9 با پشتیبانی از ۲۴ فرکانس رادیویی و سرعت دانلود ۴۵۰ مگابیت دارد. نسخه جدید به ویژگی Gigabit LTE مجهز می‌شود که سرعت دانلود را به مرز یک گیگابیت (۱۰۰۰ مگابیت) می‌رساند.

قیمت سرفیس گو با مودم Gigabit LTE نیز بیشتر از مدل‌های دیگر در بازار است و ۶۷۹ دلار به فروش می‌رود. این مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. مدل بدون این مودم فقط ۵۴۹ دلار قیمت دارد.

وای‌فای AC و بلوتوث ۴.۱ در کنار درگاه USB Type-C 3.1 Gen 1 و اسلات میکرو دس‌دی از دیگر امکانات ارتباطی این تبلت سبک‌وزن هستند.

سرفیس گو یک دستگاه بسیار مناسب برای افرادی است که نیاز به ویندوز ۱۰ دارند و باید تبلت یا لپ‌تاپی همیشه همراه خود به دوش بکشند. بیش از ۹ ساعت شارژ باتری می‌دهد و از پردازنده‌ای دو هسته‌ای در معماری کیبی‌لیک با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز سود می‌برد.

بسیاری از کاربران منتظر هستند این تبلت زیبا و خوش ساخت را در تخفیف‌هایی آخر سال خریداری کنند. سرفیس گو یکی از محصولات کاندید مایکروسافت در حراجی‌های سایت‌های معتبر است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا