فناوریگجت

سامسونگ گلکسی بوک اس: لپ‌تاپی همیشه متصل به اینترنت با سریع‌ترین وای‌فای دنیا

سامسونگ سال گذشته از لپ‌تاپ فوق سبک و زیبای Galaxy Book S خود با پردازنده موبایل هشت هسته‌ای اسنپدراگون کوالکام رونمایی کرد.

لپ‌تاپی که همیشه به اینترنت وصل بود و از مودم X20 LTE کوالکام در رده Cat 18 با سرعت ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه به همراه چیپ‌ست وای‌فای ۵ سود می‌برد.

سامسونگ گلکسی بوک اس توانست توجه رسانه‌ها و کاربران را به خود جلب کند و یکی از بهترین اولترابوک‌های بازار در سال ۲۰۱۹ بود.

اکنون، سامسونگ مدل جدیدی از این لپ‌تاپ را ولی این بار با پردازنده موبایل Lakefield اینتل عرضه کرده است تا لقب اولین دستگاه جهان با پردازنده موبایل جدید اینتل را به خود اختصاص دهد.

اینتل می‌گوید این پردازنده «Intel Core processor with Intel Hybrid Technology» است و از یک هسته پردازشی Sunny Cove و ۴ هسته پردازشی Tremont تشکیل شده است.

این پردازنده مرکزی هم با مودم LTE و تراشه‌های وای‌فای ترکیب شده است. مودم لپ‌تاپ بوک اس جدید مبتنی بر Cat 16 با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه و وای‌فای ۶ است.

مشخصات گلکسی بوک اس ۲۰۲۰

خود لپ‌تاپ بوک اس هم ۱۳.۳ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و Full HD Touchscreen است. پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics روی آن سوار شده و مجهز به ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی eUFS است. البته این لپ‌تاپ از شیار توسعه microSD هم پشتیبانی می‌کند.

باتری ۴۲ وات ساعتی، بلوتوث ۵، دو درگاه USB-C، یک درگاه ۳.۵ میلی‌متری جک هدفون، وزن ۹۵۰ گرمی و اندازه ۳۰۵.۲ در ۲۰۳.۲ در ۱۱.۸ میلی‌متری هم از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ بسیار زیبا و شیک و سبک هستند.

به این ترتیب، شما لپ‌تاپی دارید که همیشه به اینترنت وصل است و از سریع‌تری وای‌فای دنیا بهتر می‌برد؛ بسیار سبک با قابلیت حمل بالا است و از جدیدترین پردازنده‌ و فناوری‌های سخت‌افزاری سود می‌برد.

برای افرادی که دائم در سفر و تغییر مکان هستند؛ به نظر می‌رسد لپ‌تاپ Galaxy Book S یک غافل‌گیری و شگفت‌انگیزی بزرگ باشد.

قیمت این لپ‌تاپ هنوز اعلام نشده است ولی مدل دارای پردازنده اسنپدراگون کوالکام از ۹۹۹ دلار شروع می‌شد. پیش‌بینی می‌شود مدل دارای پردازنده اینتل گران‌تر باشد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا