تخفیف‌های بازار شبکهروتر اکسس‌پوینت بی‌سیم

با تخفیف بخرید: روتر دو بانده AC1200 با پنج آنتن خارجی

روترهای سری AC1200 به دلایل مختلفی در بازار ایران خوب فروش می‌روند. قیمت مناسبی دارند و دانگل‌های وای‌فای مناسب آن‌ها نیز در بازار یافت می‌شود. شرکت‌های شبکه‌ای نیز با دانستن این موضوع مدل‌های متنوعی را وارد بازار کردند و برخی اوقات با تخفیف‌های ویژه و قابل توجه عرضه می‌کنند. روتر FH1202 از جمله این روترها است. 

FH1202 تندا یک روتر در رده AC1200 است که دو بانده و روی باند ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۳۰۰ مگابیت و روی باند ۵ گیگاهرتز سرعت ۸۶۷ مگابیت را به نمایش می‌گذارد. پنج آنتن خارجی ۵ دسی‌بلی و چهار درگاه اترنت یک گیگابیتی دارد. یک درگاه برای WAN و سه درگاه برای LAN استفاده می‌شود. 

این روتر در مودهای مختلفی مانند اکسس‌پوینت و تقویت‌کننده، بریج WDS، مود WISP و روتر بی‌سیم می‌تواند کار کند. از امکانات نرم‌افزاری خوبی روی پنل مدیریتی خود سود می‌برد و یک مزیت بزرگ دیگر آن صرفه‌جویی در مصرف انرژی با فناوری‌های سازگار با محیط زیست است. 

نام محصول Tenda FH1202
قیمت بازار ۳۳۰.۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف
خرید آنلاین

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

    1. دوست عزیز
      ما فروشنده نیستیم و سایت شبکه‌چی فقط یک رسانه اطلاع‌رسانی است. قیمت هم مربوط به شش ماه پیش است که هنوز به‌روزرسانی نشده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا