وای‌فای

روتر وای‌فای و شارژر بی‌سیمی که برنده جایزه طراحی شده و کمک می‌کند از دنیای دیجیتالی فاصله بگیرید

روتر بی‌سیم Bium دارای یک طراحی آرامش‌بخش و مسکن استرس است

سال گذشته روتر وای‌فای Bium جایزه Bronze را از Asia Design Prize به دلیل یک ماموریت منحصربه‌فرد به خانه برد: کمک به کاربران برای قطع ارتباط با اینترنت!

دیوانه‌کننده نیست؟ یک روتر وای‌فای ماموریت دارد شما را از اینترنت دور نگه دارد. در عصر اینترنت، به سادگی غرق در اطلاعات و حواس‌پرتی‌های کوچک می‌شویم. حالا، اگر بین وب‌گردی‌ها و پرسه در شبکه‌های اجتماعی ما وقفه‌ای بیفتد؛ می‌تواند یک معجزه برای سلامت روانی ما باشد.

گاهی سخت است از دستگاه‌های خود فاصله بگیریم ولی روتر بی‌سیم Bium دارای تنظیماتی است که باعث می‌شوند به طور دوره‌ای اینترنت خاموش شود و از این طریق به کاربران کمک می‌کند تمرکز بیشتری داشته باشند و خود را از حواس پرتی‌های دیجیتالی خلاص کنند.

طراحی آرامش‌بخش و برای مراقبه

این روتر وای‌فای به ۴ آنتن بزرگ و بلند و درخشان مجهز شده است. وقتی روتر در حال تبادل داده است؛ این آنتن‌ها می‌درخشند و نور می‌دهند ولی وقتی تبادل داده‌ها متوقف می‌شود؛ نور آنتن‌ها کم‌رنگ شده و تقریبا مانند شعله‌های یک شمع هستند.

یکی از مزایای روتر Bium این است که کاربران می‌توانند با قرار دادن تلفن همراه خود روی سینی کوچکی که به عنوان پد شارژر بی‌سیم طراحی شده است؛ گوشی خود را با سرعتی دو برابر شارژرهای سیمی سریعا شارژ کنند. خود این شارژ بی‌سیم باعث می‌شود کاربر بیشتر از گوشی دور مانده و کمتر آنلاین باشد.

این یک ویژگی هوشمندانه است زیرا واقعا مانع از آنلاین شدن کاربران می‌شود و دیگر نمی‌توانند وسوسه شوند تا در شبکه‌های اجتماعی باشند و به طور همزمان گوشی را شارژ کنند.

طراحی بسیار خاص و منحصربه‌فرد این روتر وای‌فای باعث شده در نظر اول اصلا شبیه به یک دستگاه روتر بی‌سیم نباشد. بیشتر شبیه به یک نگهدارنده بخور الکتریکی است. طراحی این روتر به آرامش، مراقبه و تمرکز بیشتر کمک می‌کند. به نظر می‌رسد خانه‌های امروزی ما شدیدا به یک چنین روتر وای‌فای نیاز دارد.

اما تمام مشخصات و ویژگی‌های یک روتر وای‌فای پرقدرت و امروزی را دارد. مثلا، از چندین درگاه شبکه اترنت LAN سود می‌برد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

منبع
yankodesign

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا