اخبار ایران

پارس‌آنلاین از سرویس عجیب و جالب‌اش رونمایی کرد: بسته‌های انرژی برای اینستاگرام و تلگرام

شرکت پارس‌آنلاین در نشست خبری خود؛ از بسته‌های اینترنتی جدید «انرژی» و ماجرای کمپین «خوب چیزیه» رونمایی کرد. بسته‌های اینترنتی انرژی براساس نیاز و جنس ترافیک کاربر روی اینترنت؛ می‌توانند انتخاب و خریداری شوند. 

پارس‌آنلاین در ۱۸امین سالگرد فعالیت خود؛ در حاشیه روز سوم نمایشگاه الکامپ؛ نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار کرد و مهم‌ترین رویداد آن رونمایی از بسته‌های اینترنتی جدید این شرکت بود. 

به گزارش پارس‌آنلاین؛ بیش از ۴۰ درصد ترافیک اینترنت روی سرورهای این شرکت متعلق به شبکه اجتماعی اینستاگرام و بیش از ۲۰ درصد متعلق به تلگرام است. به علاوه، صوت و ویدیو بخش عظیمی از ترافیک اینترنت باقیمانده را تشکیل می‌دهند و به سرعت در حال رشد هستند. 

مدیران پارس‌آنلاین در این نشست خبری گفتند بیش از ۴ سال است که به دنبال یک راه‌کار و سرویس هستند تا مشکل و دغدغه کاربران را حل کنند و دیگر یک کاربر به فکر اتمام حجم اینترنت یا سرعت اینترنت یا استفاده در ساعاتی خاص از شبانه‌روز نباشد. 

به همین خاطر؛ این شرکت بسته‌های اینترنتی «انرژی» را تعریف کرده است. مثلا بسته‌های «شبکه ملی اطلاعات»، «اینستاگرام» و «تلگرام» تعریف شده است تا کاربران براساس نیاز خود و متناسب با کارهایی که در اینترنت می‌کنند؛ بتوانند یک بسته اینترنتی خریداری کرده و استفاده کنند. یک کاربر که زیاد از اینستاگرام استفاده می‌کند؛ می‌تواند یک بسته اینستاگرام خریداری کند تا از حجم اینترنت عادی خودش برای استفاده از اینستاگرام کسر نشود. استفاده از بسته‌های اینترنتی برای کاربری‌های خاص صرفه بیشتری نسبت به اینترنت معمولی دارند. 

به گزارش پارسآنلاین؛ این بسته‌ها در دو مدل عرضه می‌شوند. در مدل اول، کاربران با دادن یک پول ثابت می‌توانند از حجم نامحدودی استفاده کنند. در بسته نوع دوم میزان مشخصی از حجم براساس گیگابایت عرضه می‌شود.

پارس‌آنلاین با اعمال تغییراتی در پنل‌های کاربری مشتریان؛ امکان انتخاب، خرید و مشاهده وضعیت هر بسته انرژی را فراهم کرده است. پارس‌آنلاین می‌گوید برای کاربردهای ویژه‌ای مانند گیم یا ویدیو و وب‌گردی نیز بسته‌های انرژی مخصوصی عرضه می‌کند و به مرور بسته‌های جدید معرفی خواهند شد. 

تبلغیات رسمی این بسته‌ها از ۷ مردادماه شروع شده و از ۱۰ مردادماه ثبت‌نام و فروش آغاز خواهد شد. قیمت این بسته‌ها کمتر از قیمت اینترنت عادی است. 

مدیران پارس‌آنلاین در پاسخ به وسال ما درباره حفظ حریم خصوصی مشتریان و حفظ اطلاعات و محرمانگی این بسته‌ها؛ اطمینان‌خاطر دادند اطلاعات جمع‌آوری شده از روی سرورهای این شرکت برای هر کاربر کاملا محرمانه بوده و نه پارس‌آنلاین و نه هیچ شرکتی دیگری حق و اجازه بهره‌برداری یا سوءاستفاده ازشان را نخواهد داشت. 

این طرح پارس‌آنلاین در عین جذابیت با سوال‌های زیادی روبرو است و باید منتظر ماند تا ببینیم چگونه پیاده‌سازی و از سوی کاربران با استقبال روبرو می‌شود. آیا فناوری و سیستم جدید پارس‌آنلاین می‌تواند ترافیک شبکه‌های اجتماعی مختلف یا سایت‌ای پخش ویدیو و صوت را به طور درست و مطمئنی از یکدیگر تفکیک کند؟ آیا خرید بسته‌های اینترنتی برای کاربران به‌صرفه است؟


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. تمامش کلاه برداریه من یه بسته انرژی خریدم بیست هزار تومانم پول دادم، ولی داخل اپلیکیشن موبایلشون هیچ توضیحاتی راجع به جزئیاتش نداده بودن و فقط نوشته بود بسته انرژی ایران ۱۰۰ گیگ بیست هزار تومان ولی بعد که استفاده کردم گفتن فقط مخصوص یه سری سایتای خاص داخلیه، رسما دزدی و کلاه برداری ازم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا