اخبار ایران

زمان‌بندی و فهرست ۴۶ سخنرانی و پانل الکام‌تاکز در ۴ روز نمایشگاه الکامپ

یکی از رویدادهای مهم نمایشگاه الکامپ امسال، برگزاری الکام‌تاکز است.

الکام‌تاکز برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ برگزار شده و فرصتی برای بحث و گفت‌وگوی صاحب‌نظران، کارشناسان و مدیران با تجربه درباره مهم‌ترین موضوعات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

برای اولین رویداد الکام‌تاکز، ۴۶ سخنرانی و پانل ارایه در موضوع‌های مختلف و بسیار متنوع در دو سالن میلاد و خلیج فارس برنامه‌ریزی شده است. 

در این سخنرانی‌ها و پانل‌ها شاهد موضوع‌هایی مانند میزگرد بررسی راه‌کارهای کاهش آثار نوسان ارز بر کسب‌و‌کارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم که یکشنبه هفتم مردادماه  از ساعت ۱۲ الی ۱۳:۳۰ در سالن خلیج فارس برپا می‌شود.

فهرست کامل و برنامه زمانی سخنرانی‌های الکام‌تاکز در زیر قابل مشاهده هستند. پیشنهاد می‌شود اگر برنامه بازدیدی از این نمایشگاه دارید؛ حتما برای چند سخنرانی برنامه‌ریزی کنید. در مطلب زیر می‌توانید با تازه‌ها و بخش‌های جدید نمایشگاه الکامپ ۲۴ بیشتر آشنا شوید:

۵ دلیل برای بازدید از نمایشگاه الکامپ ۹۷

نمایشگاه الکامپ از فردا، ۶ مردادماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ بعدازظهر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا