گجت

دوربین ۳۶۰ درجه همه‌کاره با عکس‌برداری ۷K و ارتباطات LTE

شرکت  ایسر در کنفرانس خبری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از سه دوربین رونمایی کرد. یک دوربین این شرکت می‌تواند تصویربرداری و فیلم‌برداری کند، فیلم‌های ۳۶۰ درجه بگیرد، فیلم‌ها را ویرایش کند و با کمک ارتباطات LTE برای دیگران بفرستد. 

دوربین‌ جدید ایسر Holo360 نام دارد و از اندروید ۷.۱ سود می‌برد. پردازنده مرکزی این دوربین از شرکت کوال‌کام و مبتنی بر پلتفرم Connected Camera این شرکت است اما از تراشه موبایل اسنپ‌دراگون ۶۲۵ نیز استفاده می‌کند. بنابراین؛ این دوربین از ارتباطات LTE سود می‌برد. 

این دوربین می‌تواند تصاویری با رزولیشن ۶.۹K بگیرید و فیلم‌برداری HD با دقت ۴K داشته باشد. برخلاف دیگر دوربین‌های بازار؛ دوربین Holo360 نیازی به دستگاه جانبی مانند موبایل یا تبلت برای ویرایش تصاویر و فیلم‌ها یا ارسال آن‌ها برای دیگران ندارد. روی همان دوربین می‌توان تصاویر را ویرایش کرد و در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت. این دوربین یک صفحه‌نمایش ۳ اینچی دارد.

ایسر قیمت این دوربین را ۴۳۰ دلار اعلام کرده است و از ماه نوامبر در امریکای شمالی عرضه می‌شود. به همراه این دوربین یک کیف ضدآب نیز عرضه می‌شود. 

ایسر در این مراسم دو دوربین دیگر به نام Vision360 و Xtro360 نیز برای فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه معرفی کرده است که دوربین Vision360 برای استفاده در خودروها مناسب است. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا