اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن: بهترین نرم‌افزار مدیریت پسورد وای فای در اندروید

نگاهی به اپلیکیشن WIFI Password Manager

برای برخی افراد، نگهداری و حفظ پسورد وای فای، بسیار سخت است و دائما رمزعبورها را فراموش می‌کنند.

اگرچه می‌توانیم پسورد وای فای را در گوشی‌های اندرویدی ذخیره کنیم تا در هر بار اتصال به شبکه وای‌فای، به طور خودکار رمزعبور استفاده شده و به اینترنت وصل شویم ولی مشکل از جایی شروع می‌شود که بخواهیم این رمز را به دیگران بدهیم.

ترفندهای زیادی برای مدیریت پسوردهای وای فای در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. امروز، می‌خواهیم یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای نگهداری رمز وای‌فای و اشتراک‌گذاری آن با دیگران را آموزش بدهیم.

اپلیکیشن WIFI Password Manager، معروف‌ترین و بهترین برنامه مدیریت پسورد وای فای در اندروید است.

بیشتر بخوانید: چگونه رمزعبور وای‌فای را هک کنیم؟

اپلیکیشن WIFI Password Manager

شما می‌توانید برای شبکه‌های وای فای مهم خود، رمزعبور را در این برنامه وارد کرده و دیگر برای همیشه آن را داشته باشید و به سادگی با دیگران به اشتراک بگذارید.

این برنامه بیش از ۱۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و نزدیک به ۹۰ هزار نفر روی آن نظر دادند و اپ شماره ۱ فروشگاه گوگل برای مدیریت پسوردها در اندروید است.

کار کردن با WIFI Password Manager نیز بسیار ساده است و بهتر اینکه شما سریعا می‌توانید پسوردها را یادآوری و استفاده کنید.

اپلیکیشن WIFI Password Manager

پس از نصب این اپ روی گوشی، کافی است علامت + پایین صفحه را زده و مشخصات شبکه وای‌فای خود، شامل نام شبکه یا SSID، پسورد وای‌فای و سیستم رمزنگاری را وارد کنید:

مشاهده پسورد وای فای اندروید

در صورت نیاز، می‌توانید توضیحاتی درباره شبکه وای‌فای یا پسورد هم بدهید:

اندروید وای فای پسورد

پس از ذخیره کردن پروفایل شبکه وای فای در برنامه WIFI Password Manager، از این پس، با هر بار مراجعه به این برنامه می‌توانید سریعا رمزعبور وای فای را مشاهده کرده یا از طریق کیو آر کد با دیگران به اشتراک بگذارید:

تغییر پسورد وای فای اندروید

حتی می‌توانید به طور مستقیم، از داخل این اپ به وای‌فای وصل شوید:

کپی پسورد وای فای

مزیت بزرگ اپ WIFI Password Manager، این است که می‌توانید شبکه‌های وای‌فای پنهان یا Hidden را نیز در آن تعریف و بعدا به سادگی به آن‌ها وصل شوید.

بیشتر بخوانید: آموزش ۳ روش اشتراک‌گذاری آسان رمزعبور وای‌فای در اندروید ۱۲

برای افرادی که به ده‌ها وای‌فای وصل می‌شوند و روزانه باید چندین بار پسوردهای وای‌فای مختلف را یادآوری و به دیگران به اشتراک بگذارند؛ اپلیکیشن WIFI Password Manager بسیار کاربردی است.

برای دانلود این برنامه، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود اپلیکیشن WIFI Password Manager از گوگل‌پلی


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا