اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن: با iNetFusion چندین اینترنت ADSL، وای‌فای و مودم همراه را برای افزایش سرعت ترکیب کنید

یکی از روش‌های افزایش سرعت روی لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی، ترکیب چندین نوع اتصال اینترنت است. مثلا تصور کنید سرعت اینترنت یک خط ADSL و اینترنت موبایل را با هم ترکیب کنید تا سرعت بیشتری به دست بیاید.

نرم‌افزارهای زیادی برای ترکیب چندین نوع اتصال اینترنت عرضه شده است که هریک ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارند و از یک حداکثر تعداد اتصال اینترنت پشتیبانی می‌کنند. برخی نرم‌افزارها تا ۸ اتصال اینترنت را پشتیبانی کرده و به شما اجازه می‌دهد سرعت اینترنت را چند برابر افزایش دهید.

نرم‌افزار iNetFusion یکی از معروف‌ترین و ساده‌ترین نرم‌افزارهای ترکیب چند اتصال اینترنت است که از انواع مختلف اینترنت مانند ADSL، وای‌فای، اینترنت همراه و غیره پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید یک مودم ADSL را با کابل شبکه به لپ‌تاپ وصل کنید؛ یک مودم همراه با اینترنت موبایل را با وای‌فای به لپ‌تاپ متصل کنید و بعد یک اسمارت‌فون با اینترنت دیتای فعال شده را با کابل USB به لپ‌تاپ بزنید.

نرم‌افزار iNetFusion می‌تواند این سه نوع اینترنت را شناسایی و با یکدیگر ترکیب کند تا سرعت دانلود شما افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. برای دانلود با سرعت بالا می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند IDMan استفاده کنید.

روش‌های خلاقانه دیگری هم برای افزایش سرعت و استفاده از چند اتصال اینترنت دارید. مثلا، گوشی تلفن همراه و یک مودم همراه را با کابل USB، مودم ADSL را با کابل شبکه و یک اینترنت دیگر را با وای‌فای به لپ‌تاپ متصل کنید.

استفاده از چند اینترنت روی یک دستگاه

نرم‌افزار iNetFusion ضمن شناسایی خودکار انواع اتصال‌های اینترنت، می‌تواند امکان مدیریت هریک را هم برای شما فراهم کند. می‌توانید سرعت هر کانکشن و میزان دانلود و آپلود را مشاهده کنید.

اطلاعات مربوط به هر ارتباط نیز به شما نمایش داده خواهد شد. همین‌طور، ابزارهایی برای محدود کردن سرعت دانلود یا حجم دانلود روی هر کانکشن خواهید داشت.

قابلیت بعدی اپلیکیشن iNetFusion نمایش درخواست‌ها و برنامه‌هایی است که از اینترنت استفاده می‌کنند. به راحتی، فهرستی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های متصل به اینترنت به همراه میزان مصرف هریک از ان‌ها مشاهده خواهید کرد و این امکان را دارید که درخواست اینترنت هریک از اپلیکیشن‌ها را غیرفعال یا روی یکی از کانکشن‌ها فعال کنید.

iNetFusion اپلیکیشن جالبی نشان می‌دهد و برای افرادی که دانلودهای طولانی با حجم بالا دارند و امکان استفاده از چند اینترنت برایشان فراهم است؛ یک ابزار کاربردی و بسیار مفید خواهد بود.

مزیت بزرگ این اپلیکیشن، کار کردن با آن بدون نیاز به داشته دانش خاصی یا آموزش‌های لازم است. خیلی ساده هر کاربری می‌تواند نرم‌افزار iNetFusion را نصب و پس از شناسایی کانکشن‌های اینترنت، شروع به دانلود با سرعتی چند برابر کنید.

فقط در انتها باید حتما این نکته را متذکر شوم که هر دستگاه لپ‌تاپ یا کامپیوتر به طور عادی روی یک کانکشن یا اتصال اینترنت کار می‌کند و شما برای استفاده از سرعت اینترنتی با چند کانکشن باید از نرم‌افزارهای دانلود منیجر استفاده کنید. به زبان ساده‌تر؛ برای وب‌گردی نرم‌افزار iNetFusion سرعت اینترنت را افزایش نمی‌دهد.

نسخه رایگان اپلیکیشن iNetFusion را می‌توانید از روی سایت شرکت Custerlinks برای ویندوزهای ۷، ۸ و ۱۰ دانلود کنید. 

این اپلیکیشن را اولین بار یکی از خواننده‌های عزیز سایت شبکه‌چی، آقای «اکبر حکیمی» معرفی کرد که لازم است ازشان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫10 دیدگاه ها

  1. استفاده از روتر های load balancer هم میتونه راهکار خوبی باشه، همچنین با استفاده از پکیج dispatch-proxy ار روی Npm هم استفاده کنید.
    حتی روی ویندوز هم این امکان وجود داره کافیه Nodejs رو نصب کنید.

  2. واقعا یک ایران هستید در تولید محتوای یونیک و خاص خودتون
    دم شما گرم.
    شدید ردیف اول بوکمارک شبکه امون
    زنده باد اقا/

  3. با سلام
    از مطالب خوبتون ممنونم
    من با این نرم افزار خیلی کار کرده ام اما در حقیقت لود صفحات با این نرم افزار واقعا تاثیر زیادی دارد و سرعت لود صفحات اینترنت را خیلی افزایش می دهد من این نرم افزار را اورجینال خریداری کرده ام و نرم افزار عالی برای دانلود و لود صفحات هست
    ممنونم
    با تشکر از سایت خوبتون

  4. با سلام
    من INETFUSION را دارم و متاسفانه اینترنت ها را تجمیع نمی کند در سایت Custerlinks رفتم و دیدم صفحات سایت باز نمی شود و در صفخات بعدی ERROR 404 می دهد آیا از کار افتاده است و دیگر شروع به فعالیت نمی کند ممنون می شوم پاسخ دهید.
    با تشکر از شما

  5. درود
    ببخشید من قبلا رو ویندوز ۱۰ این برنامه رو به صورت کرکی داشتم و عالی کار میکرد – الان روی ویندوز جدید و سیستم جدید نصبش که میکنم هیچ اینترنتی رو شناسایی نمیکنه – نتورک ریست کردم ، لن و وای فای رو حذف کردم و مجدد نصب کردم درایور هاش رو بازم نشد
    راهکاری دارید برای این مشکل >؟
    ممنون

    1. نمیدونم چرا ولی منم اکثرا همین مشکل رو باهاش دارم.
      باید بارها و بارها برنامشو کامل ببندی و دوباره اجرا کنی تا بتونه اینترنت ها رو بشناسه.
      گاهی هم لازمه چند بار سیستم رو ریستارت کنی.

      در کل برنامه خیلی عالی هستش ولی بگیر نگیر داره.

  6. معمولا بعد از استفاده و وقتی بستینش اینترنت به مشکل میخوره ئ سایتی لود نمیکنه.
    باید یک بار نتورک ریست و سیستم رو ریستارت کنید مشکل حل میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا