اخبار ایران

زمان ثبت‌نام اینترنت VDSL شاتل برای مشترکین قم اعلام شد

شرکت شاتل زمان ثبت‌نام برای سرویس‌های ADSL پرسرعت و VDSL2 خود در شهر قم را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، از روز سه‌شنبه ۱۸ فروردین ماه، سرویس‌های ADSL با ۴ برابر سرعت و VDSL2 در سایت این شرکت آغاز خواهد شد.

در اطلایع شرکت شاتل آمده است: 

«همان طور که وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده دادند، این شرکت با همکاری شهرداری قم و شرکت مخابرات ایران عملیات برگردان سرویس‌های اینترنت پرسرعت کاربران خود را در قم آغاز کرد.»

به گفته شاتل، با اجرای این پروژه، سرعت سرویس اینترنت ADSL کاربران در شهر قم به طور متوسط ۴ برابر خواهد شد. گفتنی است از سمت کاربر نیازی به هیچ‌گونه تغییری نیست.

کاربرانی هم که برای دریافت اینترنت پرسرعت VDSL2 ثبت‌نام کنند و متقاضی استفاده از این سرویس باشند یا سرویس ADSL خود را به VDSL تغییر دهند؛ از سرعت ۸۰ تا ۱۰۰ مگابیتی برخوردار خواهند شد.

ثبت‌نام تمام این سرویس‌ها از ۱۸ فروردین ماه در سایت شاتل آغاز می‌شود. قرار است کاربران تهرانی شاتل هم از هفته آینده برای دریافت سرویس اینترنت ADSL با سرعت ۴ برابر یا تبدیل سرویس ADSL به VDSL ثبت‌نام کنند.

البته، شاتل آغاز عملیات اجرایی برگردان سرویس‌های اینترنت در شهر تهران را منوط به همکاری سازمان‌های مربوطه دانسته است. 

وزیر ارتباطات در نوروز امسال از آغاز طرح ۴ برابر شدن سرعت کاربران خانگی خبر داد و گفته بود در اولین هفته کاری پس از تعطیلات، ثبت‌نام این سرویس‌های اینترنت پرسرعت آغاز می‌شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا