اخبار ایران

ارزان‌ترین بسته ۲ گیگابایتی اینترنت همراه کشور

شاتل موبایل ارزان‌ترین بسته اینترنت همراه ۲ گیگابایتی را به مناسبت عید قربان و غدیر عرضه کرد.

در حالی‌که پیش‌تر از بسته‌های اینترنت هدیه مبین‌نت و ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خبر منتشر کردیم؛ امروز شرکت شاتل موبایل هم بسته اینترنت هدیه خود را معرفی کرد.

مشترکان شاتل موبایل تا روز عید غدیر فرصت دارند بسته ۲ گیگابایتی اینترنت همراه را به قیمت ۹۵۰۰ تومان خریداری و مصرف کنند. 

این بسته اینترنت، مدت زمانی یک ماهه دارد و مشترکان شاتل موبایل می‌توانند تا هر تعداد که نیاز دارند؛ هر روز یک بار این بسته را خریداری و استفاده کنند.

برای خریداری و فعال‌سازی ارزان‌ترین بسته اینترنت ۲ گیگابایت کشور باید کد دستوری #۳*۱* را شماره‌گیری کرد.

فقط فراموش نکنید که فقط تا عید غدیر فرصت دارید این بسته اینترنت همراه را خریداری کنید و پس از آن بسته اینترنت با قیمت عادی محاسبه خواهد شد.

گفتنی است بسته ۲ گیگابایتی عادی شاتل موبایل قیمتی حدود ۱۳ هزار تومان دارد که با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده گران‌تر هم خواهد بود.

برای مقایسه قیمت بسته‌های اینترنت همراه اپراتورهای مختلف به این مطلب سایت شبکه‌چی مراجعه کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

یک دیدگاه

  1. فقط ۲ گیگ اینترنت؟ اونم برای یک ماه؟ اگر کاربری پیدا شود که فقط ۲ گیگ در ماه اینترنت مصرف داشته باشد، شاید این اپراتورها بساط خود را جمع کرده و کاسه گدایی بدست بگیرند بیشتر کسب درآمد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا