اخبار ایران

آغاز ارائه اینترنت VDSL شاتل در شهر قم

شرکت شاتل ارائه اینترنت پرسرعت VDSL را در شهر قم به طور رسمی آغاز کرد.

کاربرانی که پیش‌تر برای اینترنت VDSL شاتل در شهر قم ثبت‌نام کردند یا این روزها فرم ثبت‌نام VDSL این شرکت را پر کنند؛ با پیامی مبنی بر تماس کارشناسان شرکت شاتل در «زودترین هنگام» مواجه می‌شوند.

پروژه اینترنت VDSL شاتل در شهر قم از اوایل امسال کلید خورد ولی به علت آماده نبودن بسترهای فیبرنوری مخابرات، کار برای مدتی خوابید تا اینکه شاتل موفق شد تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری قم امضا کند و از زیرساخت فیبرنوری این شهرداری برای عرضه سرویس اینترنت وی‌دی‌اس‌ال استفاده کند.

هنوز مشخص نیست دقیقا کدام مناطق شهر قم زیر پوشش اینترنت پر سرعت ثابت شاتل رفتند و تعرفه‌های مودم و اینترنت آن چگونه است.

پیش از شاتل، شرکت مخابرات ارائه سرویس اینترنت پرسرعت VDSL با سرعت ۵۰ مگابیت را در قم آغاز کرده بود ولی شاتل می‌گوید سرعت اینترنت VDSL این شرکت حداکثر ۸۰ مگابیت است.

گفته می‌شود برای سرویس‌های بلندمدت این شرکت، مودم رایگان عرضه می‌شود. کاربرانی که تمایل دارند اینترنت VDSL شاتل را دریافت کنند؛ باید هرچه زودتر فرم ثبت‌نام خدمات VDSL شاتل را پر و ارسال کنند.

در ثبت‌نام اولیه از کاربر یک تلفن ثابت ۸ رقمی، نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و شهر مورد نظر درخواست می‌شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا