اخبار ایران

شاتل به کاربران برخی استان‌ها بسته اینترنت رایگان هدیه داد

به جبران اختلالاتی که در اینترنت ثابت رخ داده است

به نظر می‌رسد شاتل اولین شرکتی باشد که بسته اینترنت جبرانی به کاربرانش می‌دهد؛ در حالی‌که انتظار می‌رفت اپراتورهای موبایل شروع‌کننده این حرکت باشند؛ چون اختلالات روی اینترنت موبایل بسیار گسترده‌تر از اینترنت ثابت بود.

شاتل در اطلاعیه، خبر از اهدای بسته اینترنت هدیه رایگان به کاربران اینترنت ثابت adsl و vdsl در برخی استان‌ها داد.

در اطلاعیه شاتل آمده است:

«متاسفانه در روزهای گذشته، شرایط کشور به گونه‌ای رقم خورده است که مشتریان عزیز در برخی از استان‌ها، اختلالاتی را در سرویس اینترنت پرسرعت خود تجربه کرده‌اند که به کلی خارج از شبکه‌ی شاتل بوده است. از آن‌جایی که ما خود را هم‌نوا با دیگر هم‌وطنان می‌دانیم، بر آن شدیم تا بتوانیم به اندازه‌ی مقدورات خود، هم‌راه آسیب‌دیدگان باشیم.»

شاتل به کاربران استان‌های سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، اردبیل و مرکزی یک بسته اینترنت ترافیک هدیه ۱۰ گیگابایتی با بازه زمانی مصرف ۱۵ روزه ارائه کرده است.

این بسته اینترنت رایگان به طور خودکار برای همه کاربران اینترنت شاتل در استان‌های یاد شده، فعال و در اولویت نخست مصرف قرار گرفته است. شاتل می‌گوید برای بررسی دریافت این بسته و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به پنل کاربری خود در مای شاتل مراجعه کنید.

حدود سه هفته پیش، رگولاتوری خبر داد با همکاری اپراتورهای موبایل، قرار است بسته اینترنت جبرانی اختلالات اخیر به کاربران داده شود. این بسته جبرانی برای کاربرانی است که موفق نشدند از حجم بسته اینترنت خود در مهرماه استفاده کنند و اکنون ناچار به تمدید یا افزایش حجم هستند.

در گزارش «از بسته جبرانی قطعی اینترنت اپراتورها چه خبر؟» گفتیم که با ورود به آبان ماه و گذشته یک هفته از آن، هنوز هیچ شرکتی بسته اینترنت جبرانی به کاربران خود نداده است و مردم ضمن اینکه نتوانستند از یک اینترنت با کیفیت استفاده کنند؛ بلکه متحمل ضررهای مالی و صرف هزینه برای تمدید بسته استفاده نشده، هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا