اخبار ایران

اگر ایده و موضوعی برای سخنرانی در نمایشگاه الکامپ دارید؛ سریعا در الکام‌تاکز ثبت‌نام کنید

نمایشگاه الکامپ از ۶ الی ۹ مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر سال پررونق‌تر، منظم‌تر، با برنامه‌تر و پرمحتواتر برگزار شده و در سال‌های اخیر شاهد برگزاری رویدادهایی مانند الکامپ‌استارز، الکامپ‌ترندز، الکامپ‌گیمز و … بودیم.

حالا قرار است در نمایشگاه الکامپ ۲۴ از رویداد جدیدی به نام الکام‌تاکز رونمایی شود. 

افراد مشهور و کارآفرین، متخصصان، اساتید دانشگاه‌ها، مدیران شرکت‌ها و کسب‌وکارها، ایده‌پردازها و هر فرد دیگری که در موضوع‌های مشخص شده این رویداد صاحب‌نظر است؛ می‌تواند برای الکام‌تاکز ثبت‌نام کرده و در زمان و ساعت مشخصی در سالن‌های نمایشگاه الکامپ سخنرانی کند.

به گزارش دبیرخانه نمایشگاه الکامپ ۹۷:

الکام‌تاکز با شعار پیش به سوی اقتصاد دیجیتال و با حمایت و پشتوانه سازمان نظام صنفی به منظور استفاده از توان ایرانی می‌خواهد بستری را آماده کند تا نوابغ، اساتید دانشگاه، صاحب‌نظران و مدیران شرکت‌ها بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای حرف و سخن خود را به گوش مخاطبان و مسولان برسانند.

الکام‌تاکز در ۴ سالن نمایشگاه الکامپ و با امکانات و پوشش خبری کامل برگزار خواهد شد. فعلا موضوع‌های اولین رویداد الکام‌تاکز شامل آینده فناوری اطلاعات، کسب و کارهای نوپا، بلاکچین و ارزهای دیجیتالی، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، امنیت شبکه هستند.

البته، هرچه به سوی برگزاری نمایشگاه نزدیک‌تر شویم؛ موضوع‌های بیشتری به این فهرست افزوده خواهد شد.

اگر در این موضوع‌ها یا موارد دیگری خود را صاحب‌نظر می‌دانید؛ می‌توانید با رفتن به این لینک، برای سخنرانی در نمایشگاه الکامپ ثبت‌نام کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا