اخبار ایران

وزیر از پشتیبانی سرویس‌دهنده‌های اینترنت ناراضی است: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود و اصلاح

شکایات کاربران از خدمات و سرویس‌دهنده‌های اینترنت بالا است. آمار رگولاتوری نشان می‌دهد بیشترین شکایت‌های دریافت شده توسط این نهاد مربوط به پشتیبانی اینترنت است.

این وضعیت صدای وزیر ارتباطات را هم درآورده و باعث خشم و غضب او بر ضد سرویس‌دهنده‌های اینترنت شد.

محمد جواد آذری جهرمی در توییت جدیدی، از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس‌دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت‌ها انتقاد کرده است: «پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»

جهرمی در ادامه توییت خود تاکید کرده که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصا به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضرب العجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده که که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.

سال‌ها است کاربران اینترنت در ایران با مشکل عدم پاسخگویی سرویس‌دهنده‌های اینترنت روبرو هستند و شکایات‌شان راه به جایی نمی‌برد. برخی از سرویس‌دهنده‌های اینترنت فقط فروش و اشتراک اینترنت را وظیفه خود می‌دانند و هیچ برنامه یا تلاشی برای رفع مشکلات کاربران و مشترکان، بهبود خدمات پشتیبانی و حتی رسیدگی به شکایات مردم را ندارند.

امیدواریم که در این مهلت دو هفته‌ای که به سرویس دهنده‌های اینترنت داده شده است؛ شاهد بهبود خدمات پشتیبانی و به‌خصوص پاسخ‌گویی آن‌ها نسبت به برخی موارد مانند عدم آنتن‌دهی، کاهش سرعت اینترنت، قطعی اینترنت و مسایل دیگر باشیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا