اخبار جهان

سینولوژی روتر مش وای فای ۶ جدیدی برای خانه‌ها معرفی کرد

سینولوژی WRX560 هم برای پیکربندی در دفاتر کاری و هم برای کاربران حرفه‌ای در خانه طراحی شده است

سینولوژی که بیشتر نام‌اش را برای تجهیزات شبکه NAS شنیدیم؛ در حال توسعه روترهای خود است و از روتر مش وای فای جدیدی برای کاربران خانگی رونمایی کرد.

جدیدترین روتر وای فای ۶ سینولوژی به نام WRX560 برای خانه‌های مدرن طراحی شده و می‌خواهد کاربران حرفه‌ای را در خانه نیز به یک اتصال پایدار و سریع متصل کند. تولیدکنندگان محتوا، عکاسان، استریمرها و گیمرها از جمله این کاربران حرفه‌ای هستند که احتمالا نیم نگاهی به خرید روتر جدید سینولوژی خواهند داشت.

روتر WRX560 حداکثر سرعتی برابر با ۳ گیگابیت بر ثانیه دارد و مجهز به یک پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم DDR4 نیز استفاده شده است.

روتر مش وای فای ۶ سینولوژی

روتر سینولوژی روی هر دو باند رادیویی از فناوری MIMO 4×4 استفاده می‌کند و دارای یک درگاه شبکه اترنت لن ۲.۵ گیگابیتی و ۳ درگاه لن یک گیگابیتی است. همین‌طور، این درگاه‌ها می‌توانند برای WAN نیز استفاده شوند. در واقع، درگاه ۲.۵ گیگابیت این روتر از قابلیت Dual WAN برخوردار است.

برای اتصال دستگاه‌های NAS با کابل USB به این روتر، یک درگاه USB 3.2 Gen 1 نیز تعبیه شده که از ولتاژ خروجی ۵ ولت و ۰.۹ آمپر سود می‌برد.

بیشتر بخوانید: شرکت ExpressVPN اولین روتر VPN وای فای ۶ دنیا را با وی پی ان پیش‌فرض رونمایی کرد

همان‌طور که اشاره شد؛ روتر سینولوژی WRX560 از وای فای ۶ یا استاندارد ۸۰۲.۱۱ax پشتیبانی کرده و حداکثر سرعت وای فای روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز به ۶۰۰ مگابیت و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز به ۲۴۰۰ مگابیت می‌رسد.

این روتر مجهز به پروتکل رمزنگاری WPA3 است و از پروتکل WPA2 و WPA نیز پشتیبانی می‌کند. وزن روتر حدود ۱.۵ کیلوگرم است و اندازه آن ۲۳۳ در ۱۹۴ در ۶۶ میلی‌متر است.

روتر WRX560

سینولوژی می‌گوید این روتر را می‌توان با روترهای دیگر این شرکت ترکیب و ادغام کرد تا محیط‌های بزرگ‌تری را زیر پوشش وای‌فای برد.

رابط کاربری Router Manager سینولوژی روی این روتر از قابلیت‌هایی مانند VPN، کنترل و مدیریت پهنای‌باند، شبکه‌های VLAN و ابزارهای رایج دیگر روترهای نسل جدید استفاده می‌کند.

ویدیو: آیا دستگاه‌های قدیمی‌تر با روتر وای فای ۶ اینترنت سریع‌تری دارند؟ (تست عملی)

روتر سینولوژی WRX560 ضمن اینکه قابل پیکربندی در دفاتر کاری است؛ کاملا برای یک کاربر خانگی نیز قابل استفاده و نصب بوده و ویژگی‌هایی مانند کنترل والدین و فیلترینگ وب برای جلوگیری از دسترسی کودکان به محتواهای خاص یا محدود کردن زمان اتصال صفحه‌نمایش‌ها به اینترنت دارد.

روتر وای فای ۶ سینولوژی WRX560 از امروز با قیمت ۲۲۰ دلار وارد بازارهای جهانی شده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا