فناوریگجت

صندلی بلوکه‌کننده امواج رادیویی وای‌فای و موبایل

اشتباه نکنید؛ قرار نیست این صندلی مانع رسیدن امواج رادیویی به بدن شما شود بلکه یک صندلی کاری برای خلاص شدن از دست گوشی‌های تلفن همراه است.

این صندلی با نام طولانی Offline Seat Signal-Blocking Office Chair به شما این اجازه را می‌دهد برای چندین ساعت به طور کامل از دست گوشی خود خلاص شوید و به کارهای دیگرتان برسید و تمرکز بالایی داشته باشید.

این صندلی دارای پنل‌های بلند کناری، سقف اختیاری، پارچه عایق صدا و یک کیف وای‌فای و مسدودکننده امواج رادیویی است. وقتی روی این صندلی می‌نشینید و گوشی خود را درون کیف وای‌فای قرار می‌دهید؛ دیگر هیچ سیگنالی رادیویی به گوشی نمی‌رسد.

بنابراین از زنگ تماس و صدای پیامک و دریافت اعلان جدید و هرگونه صدا و حرکت دیگری که باعث حواس‌پرتی و عدم تمرکز شما و در نتیجه ۵۰ بار چک کردن گوشی شود؛ جلوگیری خواهد کرد.

این صندلی کاری بیشتر برای افرادی مناسب است که به نوعی معتاد گوشی تلفن همراه شده‌اند و نمی‌توانند بدون آن چند ساعت آرامش‌بخش را طی کنند و روی یک پروژه تمرکز داشته باشند.

با این صندلی می‌توانید از دست گوشی تلفن همراه خلاص شوید و یک فنجان چای یا قهوه گرم بخورید و کتاب بخوانید یا به کارهای دیگر خود برسید. در حقیقت، شما را از بند دستگاه‌های دیجیتالی آزاد می‌کند.

جالب است بدانید برخی تحقیقات نشان می‌دهند هر کاربر به طور متوسط ۱۱۰ بار در طول روز قفل گوشی خود را باز می‌کند و بیش از ۹۰۰ بار حواس او توسط گوشی منحرف خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گجت و خرید و تصاویر دیگر می‌توانید به وب‌سایت طراح این صندلی سری بزنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا