فناوریگجت

این روتر وای‌فای ۶ به شکل پیانو واقعا شما را به اینترنت وصل می‌کند!

غالب مردم در انتخاب مودم و روتر، فقط به ویژگی‌های آن توجه می‌کنند و اصلا در قید ظاهر و شکل محصول نیستند!

چرا وقتی می‌توانیم با ابزارهای دیجیتالی زیباتری خانه و زندگی اطراف خود را طراحی کنیم؛ سراغ ابزارهای کسل‌کننده می‌رویم؟ چرا وقتی می‌توانیم ابزارهای خلاقانه و جالبی بخریم؛ توجه زیادی به طراحی و زیبایی آن‌ها نمی‌کنیم؟

خود من وقتی برای اولین بار عکس این روتر وای‌فای ۶ را دیدم؛ تصور کردم یک وسیله تزئینی است ولی واقعا یک روتر وای‌فای ۶ است و می‌تواند اتصال اینترنت بی‌سیم خوبی برای خانه شما راه‌اندازی کند.

این محصول به نام Piano Wi-Fi 6 می‌تواند زیبایی فوق‌العاده‌ای به طراحی دکوراسیون‌های خانه و محل کار شما بدهد. وقتی آنتن‌های این روتر در وضعیت باز و ایستاده باشند؛ شبیه روتر و وقتی به حالت خوابیده قرار می‌گیرند؛ شبیه به یک پیانو می‌شود. حتی می‌توانید در حالت‌هایی خلاقانه، برخی از آنتن‌ها را خوابیده و برخی ایستاده یا نیمه ایستاده قرار دهید.

فکر نمی‌کنم طرفداران پیانو و موسیقی بتوانند به راحتی قید این روتر بی‌سیم را بزنند. البته، این مودم روتر هنوز به مرحله تولید تجاری و عرضه در بازار نرسیده است و بیشتر یک طرح مفهومی است.

ظاهری دوستانه و طراحی خلاقانه دارد. رنگ‌های کلاسیک سفید و سیاه باعث زیبایی ناب این روتر شده و در نگاه اول کمتر فردی تصور می‌کند یک دستگاه شبکه و اینترنت باشد.

چراغ LED این روتر در میان کلیدها و به رنگ سبز رنگ و L شکل است. زیر بدنه روتر نیز مشبک طراحی شده تا جریان هوا در داخل دستگاه به خوبی عوض شود و گرمای تولیدی به بیرون از روتر بیاید.

این روتر وای‌فای ۶ مفهومی موفق شده جایزه بهترین طراحی reddot award 2020 را کسب کند


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا