اترنت

نت‌گیر دو سوئیچ حرفه‌ای ۵۲ درگاهه برای مصارف کلاود و مدیریت از راه دور معرفی کرد

شرکت نت‌گیر دو سوئیچ جدید حرفه‌ای برای مصارف کلاود معرفی کرد.

این دو سوئیچ رک‌مانت جزو سری Insight نت‌گیر بوده که برای مصارف سازمانی و شبکه‌های بزرگ مناسب هستند و امکان مدیریت از راه دور آن‌ها فراهم است.

این محصولات به نام GC752X و GC752XP از ۵۲ درگاه سود می‌برند که ۴۸ درگاه یک گیگابیت به همراه دو درگاه SFP و دو درگاه +SFP ده گیگابیت با سیستم مدیریت Insight در دسترس هستند.

تفاوت این درگاه‌ها در پشتیبانی از قابلیت +PoE روی درگاه‌های BASE-T در مدل GC752XP است. در مجموع امکان تغذیه ۵۰۵ وات انرژی روی مدل GC752XP فراهم است.

جدول مک آدرس این سوئیچ ۱۶K با حافظه رم ۵۱۲ مگابایت و حافظه فلش ۲۵۶ مگابایت به همراه متدهای احرازهویت RADIUS و +TACACS به همراه EAP است.

این دستگاه‌ها از قابلیت VLAN شامل Auto-VoIP و Auto-Video به همراه پشتیبانی از LLDP سود می‌برند و مجهز به پورت ترانکینگ، لینک آگریکیشن و IGMP هستند.

QoS و اولویت‌بندی صف درخواست‌ها، ACLs و STP/RSTP از دیگر ویژگی‌های سوئیچ‌های جدید ۵۲ درگاهه نت‌گیر هستند. 

راه‌کار مدیریت Insight ارائه شده روی این سوئیچ‌ها شامل چندین ویژگی کاربردی است. امکان به‌روزرسانی خودکار فریم‌ویر و بهبود امنیت با احرازهویت دو عاملی برخی از این‌ها هستند.

نت‌گیر می‌گوید این سوئیچ‌ها برای سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری که باید سیستم‌های کلاود خود را مدیریت و کنترل کنند؛ طراحی و توسعه داده شده‌اند و ابزارهایی برای مدیریت از راه دور سوئیچ و دستگاه‌های متصل به آن وجود دارد.

قیمت این سوئیچ‌ها از ۴۲۰ دلار آغاز می‌شود و تا ۹۰۰ دلار می‌رسد. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا